UP THE IRONS, THE BEST ROCK AND HEAVY METAL WEB RADIO,
 
ΦόρουμΕγγραφήΣύνδεση
**


Winamp, iTunesWindows Media PlayerReal PlayerQuickTimeWeb ProxyUP THE IRONS**SIMPLY THE BEST***SIMPLY THE FIRST
Loading ...
******
UP THE IRONS COUNTER
Loading ...
RECENT TRACKS
Loading ...
Πρόσφατα Θέματα
»  Iron Maiden - Trought the years (2016)
Δευ 03 Απρ 2017, 19:47 από cronoschelsea

» Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ UP THE IRONS 10-11-2013
Δευ 03 Απρ 2017, 19:44 από cronoschelsea

» Τα ροκ ημερολόγια - Ιστορική επανέκδοση
Δευ 03 Απρ 2017, 19:39 από cronoschelsea

» GALLAGHER & LYLE
Παρ 24 Μαρ 2017, 06:22 από uxk6000

» Η 10η Γιορτή του Βινυλίου και της Μουσικής Vinyl is Back - Εκεί που συμβαίνει! 17, 18, 19 Μαρτίου 2017 στο «Μουσείο Αυτοκινήτου»
Τρι 14 Μαρ 2017, 12:39 από DJL

» 10 VINYL IS BACK – ΤΟ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Τρι 14 Μαρ 2017, 12:27 από sissy

» Οι Dropkick Murphys ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Τρι 14 Φεβ 2017, 19:58 από Τζίνα

» Το αντίο των θρυλικών Black Sabbath
Τρι 07 Φεβ 2017, 10:47 από DJL

» Vinyl is Back 17-19 Μαρτίου 2017 Γιορτή του Βινυλίου και της Μουσικής
Σαβ 21 Ιαν 2017, 00:18 από DJL

» 10 εμβληματικές μασκότ metal συγκροτημάτων και η ιστορία τους
Πεμ 19 Ιαν 2017, 23:03 από DJL

» Απίστευτη διασκευή στο “Ήτανε Μια Φορά” του Ξυλούρη από Μάριο Λούπαση- Μάνο Παπαδάκη, με αναφορές σε Iron Maiden & Deep Purple!
Τετ 18 Ιαν 2017, 18:12 από DJL

» Kansas ~ Dust in the Wind
Παρ 13 Ιαν 2017, 18:15 από DJL

» Γιάννης Δρόλαπας - Δεν «πρόδωσε» ποτέ την ροκ για τα φράγκα
Τρι 10 Ιαν 2017, 08:31 από DJL

» Όταν οι Motörhead έπαιξαν για πρώτη φορά στην Αθήνα, τον Μάρτιο του 1988
Παρ 30 Δεκ 2016, 13:39 από DJL

» ROCK Ρεβεγιόν 2017 - 31 Δεκεμβρίου στο THESIS ROCK CAFE
Τρι 27 Δεκ 2016, 14:55 από DJL

» Maidenance live at Lazy Club – 30/12/2016
Σαβ 24 Δεκ 2016, 19:02 από DJL

» 2016 - Ο μουσικός απολογισμός της χρονιάς!
Σαβ 24 Δεκ 2016, 16:03 από DJL

» Σαν σήμερα ειπώθηκε για πρώτη φορά η ωραιότερη «Χριστουγεννιάτικη Ιστορία»
Τρι 20 Δεκ 2016, 22:57 από DJL

» Είδαμε «Mouniall» με τον Τζίμη Πανούση στο Can Can
Δευ 19 Δεκ 2016, 23:01 από DJL

» Η αληθινή ιστορία του Magic Bus, που τραγούδησαν οι Τρύπες.
Δευ 19 Δεκ 2016, 22:49 από sissy

» Το παζάρι Δίσκων του An Club & AN Groundfloor (2 χώροι-1παζάρι) ΚΥΡIΑΚΗ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
Κυρ 18 Δεκ 2016, 03:33 από DJL

» Τι σημαίνει η λέξη «ζαβαρακατρανέμια» στο τραγούδι του Νίκου Ξυλούρη;
Κυρ 18 Δεκ 2016, 02:40 από DJL

»  VINYL IS BACK for good and is here to stay!!! Τριήμερο μουσικής και...βινυλίων!
Πεμ 15 Δεκ 2016, 11:31 από DJL

» Πλειστηριασμοί Δίσκων Vinyl is Back Δεκεμβρίου!
Τετ 07 Δεκ 2016, 00:50 από DJL

» Νέο άλμπουμ από τους Kreator - Gods Of Violence. Δείτε το Official Video
Κυρ 04 Δεκ 2016, 15:54 από DJL

» Maggot Brain-Funkadelic (Maggot Brain-1971)
Σαβ 03 Δεκ 2016, 22:41 από sissy

» Η «μεγάλη εικόνα» 6 εξωφύλλων κλασικών δίσκων
Πεμ 01 Δεκ 2016, 21:14 από DJL

» Vinyl is Back: Αναλυτικά το πρόγραμμα της μεγαλύτερης γιορτής των δίσκων βινυλίου!
Τρι 29 Νοε 2016, 12:44 από DJL

» MADE IN GREECE
Τρι 29 Νοε 2016, 01:10 από DJL

» Παύλος Σιδηρόπουλος & Οι Απροσάρμοστοι - Συνέντευξη του στο Ποπ & Ροκ τον Σεπτ. του 1982
Σαβ 26 Νοε 2016, 13:01 από DJL

» Μοτοσυκλετες ΚΑΙ φιλοι vol 2 - ΠΑΡΤΥ ΡΕΦΕΝΕ Το Σάββατο στις 26 Νοεμβρίου
Παρ 25 Νοε 2016, 11:24 από DJL

» Ο Τζίμης Πανούσης στο Can Can
Τρι 22 Νοε 2016, 21:05 από cronoschelsea

» Τάκης Ανδρούτσος - Η κιθάρα των Πελόμα Μποκιού
Κυρ 20 Νοε 2016, 12:19 από DJL

» Η ΓΙΟΡΤΗ-GOIN' THROUGH
Πεμ 17 Νοε 2016, 12:16 από sissy

» Ο PAT TRAVERS ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τετ 16 Νοε 2016, 22:33 από DJL

» Οι MAIDENANCE (Iron Maiden tribute band) το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου στο Remedy Live Club
Τετ 16 Νοε 2016, 22:04 από DJL

»  9ο Vinyl is Back - Το πρόγραμμα
Τετ 16 Νοε 2016, 21:36 από DJL

»  Α.Λ.Μ.Α. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στην πίστα της Μεγαλόπολης την Κυριακή 13 Νοεμβρίου
Τετ 16 Νοε 2016, 07:53 από sissy

» MC5 - Kick Out the Jams
Τετ 16 Νοε 2016, 07:52 από sissy

» Ονειρευτήκατε ποτέ να ξεφύγετε απ’ όλους και απ’ όλα, σε ένα μικρό μοναχικό σπιτάκι στο δάσος;
Σαβ 05 Νοε 2016, 19:10 από Έντια

» Οι λόγοι που το “Paranoid” των Black Sabbath είναι η πεμπτουσία της Heavy Metal
Παρ 04 Νοε 2016, 11:44 από DJL

» Τα Στέκια - Ροκ εντ ρολ, η εισβολή
Παρ 04 Νοε 2016, 11:13 από DJL

» ΑΝΤΙ- Η Κασέτα με την τσίχλα, 1985.
Κυρ 30 Οκτ 2016, 15:55 από Κωστας Βυζαντινος

» Σαν σήμερα: Σκάει σαν κεραυνός το ‘Ace Of Spades’ των Motörhead!
Παρ 28 Οκτ 2016, 00:13 από DJL

» Σκέψεις, Αύγουστος 2016
Τρι 25 Οκτ 2016, 18:14 από Τζίνα

» Οι 10 ατάκες που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πεις σ' ένα DJ!
Τετ 19 Οκτ 2016, 15:07 από DJL

» Το νέο βίντεο κλίπ του Moby είναι ένα καρτούν-αριστούργημα που όλοι πρέπει να δουν
Τρι 18 Οκτ 2016, 21:23 από sissy

» 10 Λόγοι για τους οποίους οι IRON MAIDEN είναι η καλύτερη heavy metal μπάντα όλων των εποχών
Σαβ 15 Οκτ 2016, 10:58 από sissy

» Εορταστικό Vinyl Is Back στο «Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου» (Γ’ Σεπτεμβρίου & Ιουλιανού) το τριήμερο: Παρασκευή 9, Σάββατο 10 και Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016, με ελεύθερη είσοδο!
Παρ 14 Οκτ 2016, 18:22 από DJL

» Γιατί ο τάφος του Jim Morrison έχει Ελληνική επιγραφή;
Παρ 14 Οκτ 2016, 09:00 από sissy

Παρόντες χρήστες
19 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 19 επισκέπτες :: 2 μηχανές αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 117, στις Παρ 02 Ιαν 2015, 20:08
Πιο αναγνωσμένα θέματα
ΙΝΔΙΑΝΟΙ.......
ΣΤΑΜΠΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΑΣ
Η Θρυλική Route 66
Καλημέρα!... με αναμνήσεις...
Up The Irons Party
Progressive Metal
Φιλίες
ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΑΣ???
Η 2η RAINBOW πέρασα απ έξω σήμερα και τράβηξα κάποιο βιντεάκι και μερικές φωτό.... έτσι για να αναπολήσουμε παλιές καλές στιγμές...
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ UP THE IRONS 10-11-2013

Μοιραστείτε | 
 

 Iron Maiden – Powerslave (1984)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
an-gi
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1099
Ημερομηνία εγγραφής : 18/09/2013
Τόπος : Rockland

ΔημοσίευσηΘέμα: Iron Maiden – Powerslave (1984)   Τετ 16 Οκτ 2013, 11:03

 Σήμερα θα γυρίσουμε το ρολόι του χρόνου μερικα χρόνια πριν, σε ένα άλμπουμ - σταθμό στο heavy metal, σε ένα γκρουπ που, τουλάχιστον, εκείνη την περίοδο, ό,τι έβγαζε ήταν θεϊκό. Θεωρώ το Powerslave, την κορυφαία δημιουργία των Iron Maiden, τόσο σε συνθετικό επίπεδο, όσο και σε στιχουργικό-νοηματικό. Με τους Maiden δεν είμαι αντικειμενικός, το τονίζω. Οι Μaiden για μένα είναι τα πάντα. Και τα λέω αυτά διότι θέλω να είμαι ειλικρινής απέναντί σας. Αν και πιστεύω πως με αυτά που θα διαβάσετε στη συνέχεια... θα με δικαιολογήσετε.


Το Powerslave είναι το απόσταγμα των Maiden. Oχι μόνον γιατί παρήγαγαν τον καλύτερο ήχο τους, απ' όλα τα άλλα άλμπουμ, αλλά και γιατί η περιοδεία τους στο «World Slavery Tour» αποτέλεσε το υλικό για να κυκλοφορήσει, ένα χρόνο μετά, το καλύτερο συναυλιακός άλμπουμ, το «Live After Death», έστω κι αν πολλοί υποστηρίζουν ότι «πειράχθηκε» στο στούντιο. H περιοδεία αυτή γιγάντωσε το συγκρότημα, ενώ παράλληλα λίγο έλειψε να το διαλύσει, αφού διήρκεσε 14 μήνες, ήτοι 290 συναυλίες σε 28 χώρες. Σύμφωνα με τον Dickinson, το γκρουπ έφθασε στα όρια του και ο frontman σκέφτηκε για πρώτη φορά να εγκαταλείψει.



 Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. Στο εξώφυλλο (ίσως το καλύτερο απ' όλα) απεικονίζεται ο Eddie ως άγαλμα ενός Φαραώ πλαισιωμένο από Σφίγγες (απεικονίζουν τον Φαραώ Χεφρήν ή κατά άλλους ερευνητές το θεό Ώρος) και αγάλματα του Ανούβιδος. Στο έδαφος απεικονίζεται ο θεός του Ήλιου Κέπρι, ο σκαραβαίος που κύλαγε τον Ήλιο από την ανατολή στη δύση σαν σβώλο κοπριάς. Ο ναός του εξώφυλλου είναι εμφανώς επηρεασμένος από το ναό AbuSimbel (φωτ.), ο οποίος έχει χτιστεί από τον Φαραώ Ραμσή Β' στη δυτική όχθη του Νείλου. Η πρόσοψη του ναού αποτελείται από τέσσερις τεραστίων διαστάσεων καθιστές αναπαραστάσεις του Ραμσή. Στο οπισθόφυλλο, απεικονίζεται ξανά ο Eddie μέσα στη σαρκοφάγο να κρατά τα σκήπτρα του Φαραώ.

Eνδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης τα… κρυμμένα μηνύματα στις δύο όψεις της πρώτης βρετανικής έκδοσης του βινυλίου, όπως οι χαραγμένες φράσεις «There's only one um» και «and that's fuck em», αγαπημένο σύνθημα των οπαδών της West Ham (φανατικός οπαδός της οποίας και ο Harris) που σημαίνει: «Υπάρχει μόνο ένα "τους"» «και αυτό είναι γαμ... τους». Αλλα περίεργα που εικονίζονται στο εξώφυλλο βινυλίου είναι το κεφάλι του Μίκι Μάους, ένας γραφίστας, ένα σμήμνος άλμπατρος (σαφή παραπομπή στο The Rime of thw Ancient Mariner) και οι επιγραφές: «Indiana Jones was here 1941», «Bollocks» (παπαριές), «Wot a load of bollocks» (τι μάτσο παπαριές) και «Wot? No Guinness» (Τι; Δεν έχει μπύρα) θέλοντας σαφέστατα να αυτοσαρκαστούν. Ο δημιουργός του εξωφύλλου Derek Riggs έχει δηλώσει ότι τα ιερογλυφικά στο οπισθόφυλλο προέρχονται από την προσευχή προς τον Οσιρη. Αυτά σε ό,τι αφορά στα του εξωφύλλου.

Ας μπούμε στο «ψητό». Με το ακούμπημα της βελόνας, το ΑCES HIGH εκρήγνυται! Ενα μοναδικό, εκρηκτικό αριστούργημα που δε σ' αφήνει να πάρεις ανάσα. Κέφι, ρυθμός, ταχύτητα και ο Mc Brain να παίρνει φωτιά πίσω από τα Sonor του. Στιχουργικά περιγράφεται η αεράμυνα των Βρετανών με τα Spitfire κόντρα στην περιβόητη ναζιστική Λουφτβάφε. Είναι ουσιαστικά η πρώτη αερομαχία της ιστορίας εν έτει 1940. Στο κομμάτι ένας Βρετανός πιλότος περιγράφει τη μάχη. «Ασσοι» αποκαλούνται οι πιλότοι που έχουν καταρρίψει πέντε ή περισσότερα εχθρικά αεροσκάφη. Η ιστορική εισαγωγή του κομματιού εκφωνημένη από τον τότε πρωθυπουργό και υπουργό Αμυνας της Βρετανίας, Ουίνστον Τσώρτσιλ στη βρετνική Βουλή, ακούγεται μόνο στο Live After Death και σε ένα b side του single The Wicker Man.

2 ΜΙNUTES TO MIDNIGHT. Συνθετικό μεγαλείο από τον Smith. Ενα κομμάτι που ρολάρει υπέροχα δίχως σταματημό, όπου ξανά ο Mc Brain ξεχωρίζει με το παίξιμο και τον ήχο που βγάζει στα ντραμς. Ανατριχίλα. Στιχουργικά πρόκειται για το πρώτο από τα πολλά αντιπολεμικά κομμάτια των Maiden. Ο τίτλος παραπέμπει στο ρολόι της ημέρας της συντέλειας, ένα σύμβολο της πυρηνικής εποχής που απεικονίζει πόσο κοντά είναι η ανθρωπότητα σε έναν πυρηνικό όλεθρο (τα μεσάνυχτα δηλαδή). Η χρυσή χήνα που αναφέρεται στο κομμάτι, στηλιτεύει κάθε πηγή πλουτισμού με βάση γνωστό μύθο του Αισώπου. Αναφορά γίνεται και στη βόμβα Ναπάλμ η οποία δοκιμάστηκε για πρώτη φορά από τους «συμμάχους» στον ελληνικό εμφύλιο, καίγοντας τους αντάρτες στην Πίνδο, τελειώνοντας ουσιαστικά την αντίσταση. Μετά πήραν σειρά οι Βιετναμέζοι...

LOSFER WORDS (BIG 'ORRA). O Mc Brain αρχίζει το μέτρημα στο πιατίνι και ο χείμαρρος ξεχύνεται. Ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ instumental κομμάτι και από τα καλύτερα στην ιστορία του metal. Απλά ΠΟΡΩΣΗ! Σχετικά με τον τίτλο και επειδή πολλές αναφορές έχουν γίνει σχετικά με το Losfer και τον Lucifer, θα αναφέρουμε πως η φράση Losfer Words σημαίνει «μένω άναυδος» σε Cockney προφορά. Το Orra είναι στην ίδια προφορά, ο τρόμος (horror). H Cockney είναι αργκό που ανπτύχθηκε από την εργατική τάξη.

FLASH OF THE BLADE. Kαι πριν πάρεις ανάσα πάρε στα μούτρα την κομματάρα με εισαγωγή α λα Van Alen παίξιμο από τον Smith. Δεν υπάρχει λόγος να σχολιάσω περισσότερο αυτή την τραγουδάρα. Ακούστε τη ξανά και δυνατά. Τους στίχους έγραψε ο Dickinson από την ενασχόλησή του με την ξιφασκία. Εξιστορείται η προσπάθεια ενός νεαρού να μάθει την τέχνη της λεπίδας για να εκδικηθεί τη δολοφονία της οικογένειάς του.


THE DUELLISTS. Αν και θα διαφωνήσετε, θεωρώ αυτό το άσμα ισάξιο των Aces High και 2 Minutes. Συγκλονιστικό τραγούδι που προσωπικά όποτε το ακούω, το ξαναβάζω από την αρχή. Μεγαλείο κομμάτι πραγματικά, ειδικά στα σόλο. Η ιδέα των στίχων έχει ληφθεί από την ταινία του Ρίντλεϊ Σκοτ του 1978 που επικεντρώνεται στις κλασικές μονομαχίες με όπλο στη Γαλλία του 19ου αιώνα. Ο Harris προσπαθεί εδώ να καταδέιξει πόσο μάταιες και ασύμβατες με την αξία της ζωής ήταν οι μονομαχίες.

BACK IN THE VILLAGE. Αν θα έπρεπε να μιλήσουμε για το πιο αδύναμο κομμάτι σε ένα τέτοιο άλμπουμ, με... βαριά καρδιά θα δίναμε τον τίτλο σε αυτό. Κομματάρα, όμως δε συγκρίνεται με τα άλλα. Σύμφωνα με τον Dickinson αυτό το τραγούδι όπως και το Prisoner έχουν σχέση με την ομώνυμη τηλεοπτική σειρά. Στις επανακυκλοφορίες cd του 1998 η εισαγωγή του επόμενου Powerslave, προσμετράται λανθασμένα στο τέλος του Βack in The Village.

POWERSLAVE. To κομμάτι καθρέπτης του άλμπουμ που βασίζεται στην αιγυπτιακή ατμόσφαιρα όλης της δουλειάς. Συνθετικό μεγαλείο, εισαγωγή που κάνει την καρδιά σου να χτυπά δυνατά, η κραυγή του λύκου, το τεχνικά επεξεργασμένο γέλιο του Dickinson και φύγαμε... Ο ορισμός του heavy metal. Φωνητικά, ντραμς, μπάσο, κιθάρες, μελωδία, όλα. Οι στίχοι, αλληγορικοί. Περιγράφουν πως κάθε άνθρωπος είναι υπόδουλος μιας δύναμης μεγαλύτερης από τον ίδιο. Ο Dickinson είχε πει πως ένιωθε και ο ίδιος υπόδουλος στις ευθύνες που συνόδευαν την τεράστια επιτυχία του γκρουπ. Στο κομμάτι αναφέρονται επίσης κάποιες θεότητες της αρχαίας Αιγύπτου, ενώ πρωταγωνιστούν σκέψεις ενός Φαραώ που στις επιθανάτιες στιγμές του αντιλαμβάνεται πως κι αυτός είναι δούλος στη δύναμη του θανάτου αλλά και της ίδιας του της δύναμης.

THE RIME OF THE ANCIENT MARINER. Eδώ φίλοι μου, σταματούν τα πάντα... Μιλάμε για το ΕΠΟΣ των Maiden και ένα από τα μεγαλύτερα ΕΠΗ τoυ Metal γενικότερα. Γραπτώς, αδυνατώ να αποδώσω ένα τέτοιο δημιούργημα. Οι περισσότεροι θα καταλάβουν. Αν κάποιοι δεν καταλάβουν, ας κάνουν το αυτονόητο. Ας το ακούσουν. Πέρα λοιπόν από τη συνθετική μαεστρία και ευφυΐα του Harris, εδώ έχουμε και μία σπάνια στιχουργική σύλληψη. Το μεγαλύτερο σε διάρκεια κομμάτι των Maiden, ο Harris, το «δένει» πάνω στο ομώνυμο ποίημα του Σάμουελ Τέιλορ Κόλριτζ (1772-1834). Εδώ έχουμε ξανά μια μάχη: του ανθρώπου με τα στοιχεία της φύσης και πως αυτός  βρίσκεται στο «καναβάτσο» όταν επιχειρεί να την αγνοήσει. Ενας ηλικιωμένος κουρελής ναυτικός (φωτ.) θέλει να πει την ιστορία του σε έναν από τους καλεσμένους ενός γάμου. Στην αρχή ο νέος αρνείται, αλλά μαγεμένος από το βλέμμα του γέρου, μένει να ακούσει.

 Ο ναυτικός του λέει για ένα ταξίδι του που ο καιρός παρέσυρε το καράβι του νότια, όπου πάγοι το κύκλωσαν. Ενα άλμπατρος εμφανίστηκε, βοηθώντας το καράβι να ξεφύγει από τον παγωμένο κλοιό του. Ενας άνεμος όμως ώθησε το σκαρί σε μια ομίχλη. Ο ναυτικός θεωρώντας υπεύθυνο το πουλί το σκότωσε εισπράττοντας το θυμό των συναδέλφων του, που τον έδεσαν στο κατάρτι (φωτ.). Η ομίχλη όμως υποχώρησε και όλοι τον συνεχάρησαν. Ομως μετά από μέρες το καράβι εγκλωβίστηκε χωρίς άνεμο στον καυτό ισημερινό και πολλοί πέθαιναν από δίψα. Ετσι θεωρώντας ξανά υπεύθυνο το ναυτικό, κρέμασαν στο λαιμό του το νεκρό άλμπατρος.

Ενα πλοίο φάνηκε και τους πλησίασε. Χάρηκαν, όμως η χαρά δεν κράτησε. Το σκαρί ήταν σα σκελετωμένο κουφάρι με πλήρωμα τον Θάνατο και τη Ζωή, μία χλωμή γυναίκα με χρυσά μαλλιά και ματωμένα χείλη. Επαιξαν μια παρτίδα ζάρια. Ο Θάνατος νίκησε όλο το πλήρωμα, εκτός από τον ναυτικό γιατί είχε ηττηθεί από τη Ζωή. Ο Θάνατος πήρε όλους τους άλλους ναυτικούς οι οποίοι τον καταράστηκαν πριν χαθούν.

Ο νέος διακόπτει την αφήγηση του γέρου, φοβάται πως είναι φάντασμα. Ο γέρος τον καθησυχάζει και συνεχίζει. Για 7 μερόνυχτα ο ναυτικός παρέμεινε στο καράβι με τα πτώματα γύρω του. Η προσευχή του σταματούσε από έναν υποχθόνιο ψίθυρο. Σε λίγο όλα άλλαξαν και ο ναυτικός είδε τα πάντα πολύ όμορφα. Ευλόγησε τα πλάσματα της θάλασσας με μια συγνώμη και το νεκρό άλμπατρος έπεσε στο νερό. Απελευθερωμένος από την κατάρα μπόρεσε να κοιμηθεί. Οι νεκροί ναυτικοί ζωντάνεψαν και το καράβι ξεκίνησε. Με τα πολλά, οι πόρτες της εκκλησίας ανοίγουν και η αφήγηση διακόπτεται. Ο γέρος αποχωρεί και ο νέος φεύγει συντετριμμένος αλλά σοφότερος.

Στο ποίημα που μελωποίησαν οι Maiden αναδεικνύεται η δεισιδαιμονική αντίληψη των παλαιών ναυτικών για τις κακοτυχίες και τις μετενσαρκώσεις. Η φωνη που απαγγέλει τους στίχους στο κομμάτι, είναι του διάσημου ηθοποιού Ρίτσαρντ Μπάρτον.

Πολλοί από εμάς έχουμε ακούσει… άπειρες φορές το θρυλικό αυτό άλμπουμ. Λίγοι όμως γνωρίζουν τον πλούτο που περιέχει. Προσωπικά θα ευχαριστήσω για μία φορά ακόμη τους IRON MAIDEN για όλα όσα μας έχουν προσφέρει. Είμαι σκλάβος τους...

THE SHADOW

* Μέρος των στοιχείων του αφιερώματος ελήφθησαν από το βιβλίο του Γ. Ηλ. Ματσαγγούρα : Τα
Μυστικά Της Σιδηράς Παρθένου Copyright © 2005-2010
.rocknation.gr


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://bucovo.blogspot.com/
 
Iron Maiden – Powerslave (1984)
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
UP THE IRONS :: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΔΙΣΚΩΝ-
Μετάβαση σε: