UP THE IRONS, THE BEST ROCK AND HEAVY METAL WEB RADIO,
 
ΦόρουμΕγγραφήΣύνδεση
**


Winamp, iTunesWindows Media PlayerReal PlayerQuickTimeWeb ProxyUP THE IRONS**SIMPLY THE BEST***SIMPLY THE FIRST
Loading ...
******
UP THE IRONS COUNTER
Loading ...
RECENT TRACKS
Loading ...
Πρόσφατα Θέματα
»  Iron Maiden - Trought the years (2016)
Δευ 03 Απρ 2017, 19:47 από cronoschelsea

» Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ UP THE IRONS 10-11-2013
Δευ 03 Απρ 2017, 19:44 από cronoschelsea

» Τα ροκ ημερολόγια - Ιστορική επανέκδοση
Δευ 03 Απρ 2017, 19:39 από cronoschelsea

» GALLAGHER & LYLE
Παρ 24 Μαρ 2017, 06:22 από uxk6000

» Η 10η Γιορτή του Βινυλίου και της Μουσικής Vinyl is Back - Εκεί που συμβαίνει! 17, 18, 19 Μαρτίου 2017 στο «Μουσείο Αυτοκινήτου»
Τρι 14 Μαρ 2017, 12:39 από DJL

» 10 VINYL IS BACK – ΤΟ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Τρι 14 Μαρ 2017, 12:27 από sissy

» Οι Dropkick Murphys ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Τρι 14 Φεβ 2017, 19:58 από Τζίνα

» Το αντίο των θρυλικών Black Sabbath
Τρι 07 Φεβ 2017, 10:47 από DJL

» Vinyl is Back 17-19 Μαρτίου 2017 Γιορτή του Βινυλίου και της Μουσικής
Σαβ 21 Ιαν 2017, 00:18 από DJL

» 10 εμβληματικές μασκότ metal συγκροτημάτων και η ιστορία τους
Πεμ 19 Ιαν 2017, 23:03 από DJL

» Απίστευτη διασκευή στο “Ήτανε Μια Φορά” του Ξυλούρη από Μάριο Λούπαση- Μάνο Παπαδάκη, με αναφορές σε Iron Maiden & Deep Purple!
Τετ 18 Ιαν 2017, 18:12 από DJL

» Kansas ~ Dust in the Wind
Παρ 13 Ιαν 2017, 18:15 από DJL

» Γιάννης Δρόλαπας - Δεν «πρόδωσε» ποτέ την ροκ για τα φράγκα
Τρι 10 Ιαν 2017, 08:31 από DJL

» Όταν οι Motörhead έπαιξαν για πρώτη φορά στην Αθήνα, τον Μάρτιο του 1988
Παρ 30 Δεκ 2016, 13:39 από DJL

» ROCK Ρεβεγιόν 2017 - 31 Δεκεμβρίου στο THESIS ROCK CAFE
Τρι 27 Δεκ 2016, 14:55 από DJL

» Maidenance live at Lazy Club – 30/12/2016
Σαβ 24 Δεκ 2016, 19:02 από DJL

» 2016 - Ο μουσικός απολογισμός της χρονιάς!
Σαβ 24 Δεκ 2016, 16:03 από DJL

» Σαν σήμερα ειπώθηκε για πρώτη φορά η ωραιότερη «Χριστουγεννιάτικη Ιστορία»
Τρι 20 Δεκ 2016, 22:57 από DJL

» Είδαμε «Mouniall» με τον Τζίμη Πανούση στο Can Can
Δευ 19 Δεκ 2016, 23:01 από DJL

» Η αληθινή ιστορία του Magic Bus, που τραγούδησαν οι Τρύπες.
Δευ 19 Δεκ 2016, 22:49 από sissy

» Το παζάρι Δίσκων του An Club & AN Groundfloor (2 χώροι-1παζάρι) ΚΥΡIΑΚΗ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
Κυρ 18 Δεκ 2016, 03:33 από DJL

» Τι σημαίνει η λέξη «ζαβαρακατρανέμια» στο τραγούδι του Νίκου Ξυλούρη;
Κυρ 18 Δεκ 2016, 02:40 από DJL

»  VINYL IS BACK for good and is here to stay!!! Τριήμερο μουσικής και...βινυλίων!
Πεμ 15 Δεκ 2016, 11:31 από DJL

» Πλειστηριασμοί Δίσκων Vinyl is Back Δεκεμβρίου!
Τετ 07 Δεκ 2016, 00:50 από DJL

» Νέο άλμπουμ από τους Kreator - Gods Of Violence. Δείτε το Official Video
Κυρ 04 Δεκ 2016, 15:54 από DJL

» Maggot Brain-Funkadelic (Maggot Brain-1971)
Σαβ 03 Δεκ 2016, 22:41 από sissy

» Η «μεγάλη εικόνα» 6 εξωφύλλων κλασικών δίσκων
Πεμ 01 Δεκ 2016, 21:14 από DJL

» Vinyl is Back: Αναλυτικά το πρόγραμμα της μεγαλύτερης γιορτής των δίσκων βινυλίου!
Τρι 29 Νοε 2016, 12:44 από DJL

» MADE IN GREECE
Τρι 29 Νοε 2016, 01:10 από DJL

» Παύλος Σιδηρόπουλος & Οι Απροσάρμοστοι - Συνέντευξη του στο Ποπ & Ροκ τον Σεπτ. του 1982
Σαβ 26 Νοε 2016, 13:01 από DJL

» Μοτοσυκλετες ΚΑΙ φιλοι vol 2 - ΠΑΡΤΥ ΡΕΦΕΝΕ Το Σάββατο στις 26 Νοεμβρίου
Παρ 25 Νοε 2016, 11:24 από DJL

» Ο Τζίμης Πανούσης στο Can Can
Τρι 22 Νοε 2016, 21:05 από cronoschelsea

» Τάκης Ανδρούτσος - Η κιθάρα των Πελόμα Μποκιού
Κυρ 20 Νοε 2016, 12:19 από DJL

» Η ΓΙΟΡΤΗ-GOIN' THROUGH
Πεμ 17 Νοε 2016, 12:16 από sissy

» Ο PAT TRAVERS ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τετ 16 Νοε 2016, 22:33 από DJL

» Οι MAIDENANCE (Iron Maiden tribute band) το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου στο Remedy Live Club
Τετ 16 Νοε 2016, 22:04 από DJL

»  9ο Vinyl is Back - Το πρόγραμμα
Τετ 16 Νοε 2016, 21:36 από DJL

»  Α.Λ.Μ.Α. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στην πίστα της Μεγαλόπολης την Κυριακή 13 Νοεμβρίου
Τετ 16 Νοε 2016, 07:53 από sissy

» MC5 - Kick Out the Jams
Τετ 16 Νοε 2016, 07:52 από sissy

» Ονειρευτήκατε ποτέ να ξεφύγετε απ’ όλους και απ’ όλα, σε ένα μικρό μοναχικό σπιτάκι στο δάσος;
Σαβ 05 Νοε 2016, 19:10 από Έντια

» Οι λόγοι που το “Paranoid” των Black Sabbath είναι η πεμπτουσία της Heavy Metal
Παρ 04 Νοε 2016, 11:44 από DJL

» Τα Στέκια - Ροκ εντ ρολ, η εισβολή
Παρ 04 Νοε 2016, 11:13 από DJL

» ΑΝΤΙ- Η Κασέτα με την τσίχλα, 1985.
Κυρ 30 Οκτ 2016, 15:55 από Κωστας Βυζαντινος

» Σαν σήμερα: Σκάει σαν κεραυνός το ‘Ace Of Spades’ των Motörhead!
Παρ 28 Οκτ 2016, 00:13 από DJL

» Σκέψεις, Αύγουστος 2016
Τρι 25 Οκτ 2016, 18:14 από Τζίνα

» Οι 10 ατάκες που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πεις σ' ένα DJ!
Τετ 19 Οκτ 2016, 15:07 από DJL

» Το νέο βίντεο κλίπ του Moby είναι ένα καρτούν-αριστούργημα που όλοι πρέπει να δουν
Τρι 18 Οκτ 2016, 21:23 από sissy

» 10 Λόγοι για τους οποίους οι IRON MAIDEN είναι η καλύτερη heavy metal μπάντα όλων των εποχών
Σαβ 15 Οκτ 2016, 10:58 από sissy

» Εορταστικό Vinyl Is Back στο «Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου» (Γ’ Σεπτεμβρίου & Ιουλιανού) το τριήμερο: Παρασκευή 9, Σάββατο 10 και Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016, με ελεύθερη είσοδο!
Παρ 14 Οκτ 2016, 18:22 από DJL

» Γιατί ο τάφος του Jim Morrison έχει Ελληνική επιγραφή;
Παρ 14 Οκτ 2016, 09:00 από sissy

Παρόντες χρήστες
6 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 6 επισκέπτες :: 1 μηχανή αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 117, στις Παρ 02 Ιαν 2015, 20:08
Πιο αναγνωσμένα θέματα
ΙΝΔΙΑΝΟΙ.......
ΣΤΑΜΠΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΑΣ
Η Θρυλική Route 66
Up The Irons Party
Καλημέρα!... με αναμνήσεις...
Φιλίες
Progressive Metal
ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΑΣ???
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ UP THE IRONS 10-11-2013
Η 2η RAINBOW πέρασα απ έξω σήμερα και τράβηξα κάποιο βιντεάκι και μερικές φωτό.... έτσι για να αναπολήσουμε παλιές καλές στιγμές...

Μοιραστείτε | 
 

 Queen - Sheer Heart Attack (1974)

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
an-gi
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1099
Ημερομηνία εγγραφής : 18/09/2013
Τόπος : Rockland

ΔημοσίευσηΘέμα: Queen - Sheer Heart Attack (1974)   Πεμ 10 Οκτ 2013, 15:25

          Έχοντας ξεκινήσει την δισκογραφία τους από το 1973, οι Queen φτάνουν – πολύ γρήγορα – στο τρίτο τους άλμπουμ. Και είναι αυτό το άλμπουμ το οποίο θα καθορίσει, σε μεγαλύτερο βαθμό από τους προκατόχους του, τον ήχο τους.
          Από ιστορικής πλευράς, έχει ενδιαφέρον αν αναφερθεί το γεγονός ότι ο Brian May για ένα  μικρό διάστημα φοβόταν ότι το συγκρότημα θα συνέχιζε χωρίς αυτόν, καθώς δεν ήταν παρόν στις διαδικασίες ηχογράφησης του δίσκου όντας στο νοσοκομείο με ηπατίτιδα. Στο σήμερα προκαλεί χαμόγελα και ακούγεται έως και ειρωνικό ένας τέτοιος φόβος από πλευράς May, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για τον δεύτερο χρόνο δισκογραφίας του συγκροτήματος. Τίποτα δεν ήταν σίγουρο ακόμα.
          Εν αντιθέσει με τους πρώτους 2 δίσκους του συγκροτήματος, στον “Sheer Heart Attack” οι Queen παρουσιάζουν μία τάση να συνθέσουν πιο «βατά» τραγούδια. Αυτό αποτελεί μία προφανή προσπάθεια να προσεγγίσουν περισσότερους ακροατές, χωρίς όμως να εγκαταλείψουν αυτό που είχαν ξεκινήσει να χτίζουν ως «ήχο». Έτσι, ενώ όντως τα τραγούδια γίνονται λίγο πιο “radio-friendly”, αυτός ο δίσκος αποτελεί – τρόπο τινά – ένα «χωνευτήρι» μουσικών ειδών, περιλαμβάνοντας heavy metal των αρχών της δεκαετίας του ’70, Βρετανική music hall, folk επιρροές, και μία μικρή τάση προς την μπαλάντα.
          Ο δίσκος ανοίγει με το “Brighton Rock”. Από το πρώτο τραγούδι δείχνουν οι Queen ότι έχουν σκοπό να γίνουν και πιο γρήγοροι κι επιθετικοί από το παρελθόν τους. Φυσικά δεν λείπουν οι πολυεπίπεδες κιθάρες του Brian May, καθώς και μία «επίδειξη» φωνητικών ικανοτήτων από πλευράς Freddie Mercury. Ως “trivia”, αξίζει να αναφερθεί ότι εδώ έχουμε και την πρώτη καταγραφή του στίχου “Rock of ages” ο οποίος μέσα στην ιστορία της rock (αλλά και της metal) μουσικής, θα αναπαραχθεί πολλές φορές.
          “Killer Queen”: Το πρώτο single από τον συγκεκριμένο δίσκο. Ένα τραγούδι που θα αποτελέσει ένα από αυτά που θα μείνουν για πολλά χρόνια συνυφασμένο με το όνομα των Queen. Απλός ρυθμός, που φαίνεται ιδιαίτερα περίπλοκος λόγω των πολλών επιπέδων κιθάρων, μουσικών effects και φωνών. Εδώ εμφανίζονται και τα επεξεργασμένα πολυεπίπεδα φωνητικά, ως προπομπός για το "Bohemian Rhapsody" που θα έρθει στον επόμενο δίσκο. Σαφώς και η ύπαρξη της λέξης “Queen” στον τίτλο, βοηθάει στην διάδοση τόσο του τραγουδιού, όσο και γενικότερα του δίσκου και του συγκροτήματος.
          “Tenement funster”: Το πρώτο τραγούδι – συμβολή στον δίσκο του Roger Taylor (drums). Κλασικό, θα πούμε στο σήμερα, τραγούδι του Taylor. Ευθύ και απλό, βασιζόμενο σε απλές αλλά κολλητικές μελωδίες, και με γενικότερη αίσθηση επαναστατικότητας και ξεγνοιασιάς.
          “Flick of the wrist”: Ένα «απομεινάρι» από την «σκοτεινή» περίοδο σύνθεσης των May και Mercury. Στο μέλλον θα μειωθούν αυτά τα αργόσυρτα και «σκοτεινά» τραγούδια στην δισκογραφία των Queen. Επί του παρόντος όμως, υπάρχουν. Και συνεχίζουν και εδώ να δείχνουν όλα τα μέλη των Queen τις συνθετικές τους ικανότητες.
          “Lily of the Valley”: Σε αυτό το – ουσιαστικά – τρίτο μέρος της τριλογίας που ξεκινάει με το “Tenement Funster”, ο Mercury αναλαμβάνει τα πάντα και καταφέρνει να συναρπάσει μέσα σε 1:45. Δεν χρειάζεται και παραπάνω χρόνο για να δείξει το ταλέντο του. Οι κιθάρες του May (φυσικά κι εδώ πολυεπίπεδες, αλλά ας μην το αναφέρω συνέχεια) δένουν άψογα με τις μελωδίες στο πιάνο από τον Mercruy.
          “Now I’m here”: Σε αυτό το τραγούδι δείχνουν τις τάσεις τους οι Queen να γράψουν τραγούδια λίγο πιο φιλικά προς τους ραδιοφωνικούς σταθμούς, και ειδικότερα στην «από εκεί» πλευρά του Ατλαντικού. Το βασικό riff του May στο “Now I’m here” είναι ένα πολύ απτό παράδειγμα της επιρροής των Queen στο Heavy Metal, αλλά και σε άλλες εκφάνσεις της Metal μουσικής. Κι ενώ από την μία έχουμε την straight-forward αισθητική του May στις κιθάρες, από την άλλη πλευρά ο Mercury (με την βοήθεια των May και Taylor) δίνει άλλο ένα ρεσιτάλ στησίματος χορωδιακών φωνητικών.
          “In the lap of Gods”: Έχουμε συνηθίσει να λέμε ότι οι Queen είναι ο Mercury. Και για τους μουσικούς να λένε ότι οι Queen είναι ο Mercury και ο May. Δεν μπορούμε όμως να αφήσουμε απέξω και τα άλλα δύο μέλη. Και ειδικά όταν η συνεισφορά τους είναι όπως στο συγκεκριμένο τραγούδι όπου συμβάλουν όλοι στην εξέλιξή του, και συνεισφέρουν όλοι στην θεατρικότητα αυτού. Μία ακόμα αξιοσημείωτη λεπτομέρεια είναι ότι τα εισαγωγικά φωνητικά είναι του Roger Taylor. Την εποχή που κυκλοφόρησε το album, πολλοί νόμιζαν ότι δεν είναι στο 100% η φωνή του Taylor που ακούγεται στην αρχή, αλλά synthesizer. Ο Taylor όμως τους διέψευσε όλους όταν σε κάθε live εμφάνιση του συγκροτήματος, όταν έπαιζαν αυτό το τραγούδι, απέδιδε ζωντανά τα ίδια ακριβώς φωνητικά κάθε φορά.
          Το συγκεκριμένο τραγούδι παρουσιαζόταν πάντοτε από τους Queen ως «προπομπός του Bohemian Rhapsody”.
          “Stone Cold Crazy”: Παλιό τραγούδι του Mercury, από την περίοδο που συμμετείχε σε άλλες μπάντες και πριν γίνει μέλος των Queen. Από την πρώτη φορά που το έγραψε ο Mercury το τραγούδι, έχει υποστεί τόσες αλλαγές από τα μέλη των Queen, που όταν κυκλοφόρησε ο δίσκος δεν ήταν καθόλου σίγουροι για το ποιος είχε γράψει τι. Οπότε, ενώ όλα τα υπόλοιπα τραγούδια του δίσκου αναφέρουν ως συνθέτη και στιχουργό κάποιο συγκεκριμένος μέλος του συγκροτήματος, εδώ αναφέρεται όλο το group.
          Το συγκεκριμένο τραγούδι λόγω της ταχύτητας του και του «κοφτού χαρακτήρα» του, επηρέασε ολόκληρα είδη μουσικής όπως το speed metal και thrash metal. Ουσιαστικά, έδωσε μία, απαραίτητη όπως αποδείχθηκε, σπρωξιά στο metal της δεκαετίας των 70’s (Judas Priest, Black Sabbath, Led Zeppelin από μία άποψη) στο να εξελιχθεί στο heavy metal που γνωρίσαμε την δεκαετία των 80’s.
          “Dear Friends”: Μία απλή, για τα δεδομένα των Queen, μπαλάντα γραμμένη από τον May. Μπορεί να μην παρουσιάζει κάτι το εντυπωσιακό, αλλά ως προς το συνολικό στήσιμο του album, λειτουργεί ως «διάλειμμα» μετά το προηγούμενο που «ανέβασε στροφές».
          [url=http://queen Misfire]“Misfire”:[/url] Όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, στους Queen συμμετείχαν σε όλα τα θέματα, όλα τα μέλη της μπάντας. Κι αυτό αποδεικνύεται με αυτό το τραγούδι το οποίο είναι σύνθεση του John Deacon (Bass) και μάλιστα έχει ηχογραφήσει και το μεγαλύτερο μέρος των μουσικών οργάνων. Απλό και λιτό. Μπορεί να διαρκεί λίγο (1:49) αλλά σου αφήνει την αίσθηση ενός τραγουδιού πολύ μεγαλύτερου σε διάρκεια. Κι αυτό το οφείλει, φυσικά, στις εναλλαγές του σε ρυθμό.
          “Bring back that Leroy Brown”: Και επειδή έχουμε να κάνουμε με τους Queen, εδώ έχουμε το πιο «περίεργο» συνθετικά τραγούδι του δίσκου. Πέραν των διαφόρων τεχνικών που έχουν χρησιμοποιηθεί κατά την διάρκεια των ηχογραφήσεων για να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα, ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί η σύνθεση από μουσικής άποψης και μόνο. Μέσα σε ελάχιστον χρόνο μπλέκονται πανέξυπνα η μουσική των Γερμανικών cabarets της δεκαετίας του ’30 και του ’40, με τις πρώτες διδαχές από το psychedelic – progressive rock των δεκαετιών ’60 και ’70 (αν και η δεύτερη πάνω που άρχιζε όταν κυκλοφόρησε το album).
          Και θεματολογικά όμως, οι Queen δείχνουν ότι από την αρχή της πορείας τους, ήταν «μπροστά». Το τραγούδι είναι αφιερωμένο στην μνήμη του Αμερικάνου Jim Croce. Ενός συνθέτης και τραγουδιστή της folk, ο οποίος τον Ιούλιο του 1973 είχε κυκλοφορήσει την μεγαλύτερή του επιτυχία (Bad Bad Leroy Brown) και είχε χάσει την ζωή του σε αεροπορικό δυστύχημα των Σεπτέμβριο του 1973, περίπου έναν χρόνο πριν την κυκλοφορία του “Sheer Heart Attack”. O Jim Croce δεν έχαιρε ιδιαίτερης αναγνώρισης όσο ήταν ακόμα εν ζωή, αλλά τα μέλη των Queen είχαν την συνήθεια να ψάχνουν συνεχώς για νέες κυκλοφορίες. Έτσι, παρόλο που ο Croce ήταν Αμερικάνος, οι Queen τον είχαν ανακαλύψει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
          “She Makes Me (Stormtroopers in Stilettoes)”: Σε πρώτο επίπεδο πρέπει να αναφέρουμε ότι αυτό είναι άλλο ένα τραγούδι του οποίου η ενορχήστρωση και η παραγωγή έχουν ως σαφή στόχο την αγορά των Η.Π.Α., καθώς και το ραδιοφωνικό κοινό. Απλή μπαλάντα στην οποία επικρατεί κατά κράτος ο ήχος από τις ακουστικές κιθάρες των May και Deacon. Πέραν αυτού, και τα φωνητικά παραμένουν σε απλές (πάλι σε σύγκριση με τα γενικότερα δεδομένα των Queen) φόρμες. Φυσικά, υπάρχουν εμβόλιμα τα βασικά στοιχεία των Queen: πολυεπίπεδες κιθάρες και πολυεπίπεδα φωνητικά σε κάποια σημεία του τραγουδιού.
          Σε δεύτερο επίπεδο, αξίζει τον κόπο να ασχοληθούμε με το φινάλε του τραγουδιού. Αυτό που, σε πρώτη ανάγνωση και ακρόαση, μοιάζει με απόηχο από τις ηλεκτρικές κιθάρες του May, είναι ήχος από την σειρήνες περιπολικών της  πόλης της Νέας Υόρκης, επεξεργασμένοι με πολλούς και διάφορους τρόπους. Σχεδόν από την αρχή της πορείας τους, οι Queen δημιουργούσαν και χρησιμοποιούσαν samples στα τραγούδια τους, χωρίς όμως να χρησιμοποιούν synthesizers. Αποκορύφωμα αυτών, είναι το “Another one bites the dust”.
          “In the laps of God…Revisited”: Συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε το “In the laps of God”, λειτουργεί με την σειρά του ως προπομπός του “We are the champions”. Σε καμία περίπτωση θεματικά, αλλά από πλευράς ενορχήστρωσης και συναισθημάτων που προκαλεί στον ακροατή, μπορούμε να μιλάμε για μία πρώτη προσπάθεια στην σύνθεση “stadium rock” μπαλάντας. Και σίγουρα, επιτυχημένης προσπάθειας.
          Το “Sheer Heart Attack” κυκλοφόρησε πριν από 40 σχεδόν χρόνια. Ο χρόνος το έχει ήδη κρίνει. Όπως επίσης έχει κριθεί και από τις (συνεχόμενες) πωλήσεις του όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης το πόσο έχει επηρρεάσει άλλους καλλιτέχνες και άλλα είδη μουσικής, και έχει αναφερθεί σε άλλα σημεία αυτού του κειμένου, αλλά υπάρχει και σε δηλώσεις διαφόρων καλλιτεχνών από διάφορα είδη μουσικής.
          Ένας δίσκος ο οποίος έχει συμπεριληφθεί σε πολλές σημαντικές και μη λίστες περιοδικών και γενικότερα μέσων ενημέρωσης (1001 albums you must hear before you die, 100 greatest british rock albums, 200 greatest albums of the 70’s, 100 greatest guitar albums, All time album top 1000 albums). Η αποδοχή του από το μουσικό κοινό πολλών διαφορετικών εποχών και κατευθύνσεων, τα λέει όλα. Απλώς, πρέπει για μία ακόμα φορά να επισημανθεί ότι εδώ έχουμε το πρώτο γερό βήμα για την γιγάντωση των Queen.
          Οι προηγούμενοι δύο δίσκοι τους είναι εξαιρετικοί. Δεν δέχεται αμφισβήτησης αυτό. Αλλά με αυτόν τον δίσκο αρχίζουν (όχι μόνο να δείχνουν αλλά και) να επιβάλλουν τον ήχο τους. Επίσης αρχίζουν να ανοίγονται, με ουσιαστικά αποτελέσματα σε αγορές άλλων χωρών. Η περιοδεία για την προώθηση του, πέρασε από 12 χώρες συμπεριλαμβάνομενων και 34 εμφανίσεων στις Η.Π.Α. σε χρονικό διάστημα 2 μηνών.
          Οι δύο προηγούμενοι δίσκοι, προλείαναν το έδαφος. Αυτός, έκανε το πρώτο βήμα στο καινούριο έδαφος.


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://bucovo.blogspot.com/
 
Queen - Sheer Heart Attack (1974)
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
UP THE IRONS :: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΔΙΣΚΩΝ-
Μετάβαση σε: