UP THE IRONS, THE BEST ROCK AND HEAVY METAL WEB RADIO,
 
ΦόρουμΕγγραφήΣύνδεση
**


Winamp, iTunesWindows Media PlayerReal PlayerQuickTimeWeb ProxyUP THE IRONS**SIMPLY THE BEST***SIMPLY THE FIRST
Loading ...
******
UP THE IRONS COUNTER
Loading ...
RECENT TRACKS
Loading ...
Πρόσφατα Θέματα
»  Iron Maiden - Trought the years (2016)
Δευ 03 Απρ 2017, 19:47 από cronoschelsea

» Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ UP THE IRONS 10-11-2013
Δευ 03 Απρ 2017, 19:44 από cronoschelsea

» Τα ροκ ημερολόγια - Ιστορική επανέκδοση
Δευ 03 Απρ 2017, 19:39 από cronoschelsea

» GALLAGHER & LYLE
Παρ 24 Μαρ 2017, 06:22 από uxk6000

» Η 10η Γιορτή του Βινυλίου και της Μουσικής Vinyl is Back - Εκεί που συμβαίνει! 17, 18, 19 Μαρτίου 2017 στο «Μουσείο Αυτοκινήτου»
Τρι 14 Μαρ 2017, 12:39 από DJL

» 10 VINYL IS BACK – ΤΟ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Τρι 14 Μαρ 2017, 12:27 από sissy

» Οι Dropkick Murphys ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Τρι 14 Φεβ 2017, 19:58 από Τζίνα

» Το αντίο των θρυλικών Black Sabbath
Τρι 07 Φεβ 2017, 10:47 από DJL

» Vinyl is Back 17-19 Μαρτίου 2017 Γιορτή του Βινυλίου και της Μουσικής
Σαβ 21 Ιαν 2017, 00:18 από DJL

» 10 εμβληματικές μασκότ metal συγκροτημάτων και η ιστορία τους
Πεμ 19 Ιαν 2017, 23:03 από DJL

» Απίστευτη διασκευή στο “Ήτανε Μια Φορά” του Ξυλούρη από Μάριο Λούπαση- Μάνο Παπαδάκη, με αναφορές σε Iron Maiden & Deep Purple!
Τετ 18 Ιαν 2017, 18:12 από DJL

» Kansas ~ Dust in the Wind
Παρ 13 Ιαν 2017, 18:15 από DJL

» Γιάννης Δρόλαπας - Δεν «πρόδωσε» ποτέ την ροκ για τα φράγκα
Τρι 10 Ιαν 2017, 08:31 από DJL

» Όταν οι Motörhead έπαιξαν για πρώτη φορά στην Αθήνα, τον Μάρτιο του 1988
Παρ 30 Δεκ 2016, 13:39 από DJL

» ROCK Ρεβεγιόν 2017 - 31 Δεκεμβρίου στο THESIS ROCK CAFE
Τρι 27 Δεκ 2016, 14:55 από DJL

» Maidenance live at Lazy Club – 30/12/2016
Σαβ 24 Δεκ 2016, 19:02 από DJL

» 2016 - Ο μουσικός απολογισμός της χρονιάς!
Σαβ 24 Δεκ 2016, 16:03 από DJL

» Σαν σήμερα ειπώθηκε για πρώτη φορά η ωραιότερη «Χριστουγεννιάτικη Ιστορία»
Τρι 20 Δεκ 2016, 22:57 από DJL

» Είδαμε «Mouniall» με τον Τζίμη Πανούση στο Can Can
Δευ 19 Δεκ 2016, 23:01 από DJL

» Η αληθινή ιστορία του Magic Bus, που τραγούδησαν οι Τρύπες.
Δευ 19 Δεκ 2016, 22:49 από sissy

» Το παζάρι Δίσκων του An Club & AN Groundfloor (2 χώροι-1παζάρι) ΚΥΡIΑΚΗ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
Κυρ 18 Δεκ 2016, 03:33 από DJL

» Τι σημαίνει η λέξη «ζαβαρακατρανέμια» στο τραγούδι του Νίκου Ξυλούρη;
Κυρ 18 Δεκ 2016, 02:40 από DJL

»  VINYL IS BACK for good and is here to stay!!! Τριήμερο μουσικής και...βινυλίων!
Πεμ 15 Δεκ 2016, 11:31 από DJL

» Πλειστηριασμοί Δίσκων Vinyl is Back Δεκεμβρίου!
Τετ 07 Δεκ 2016, 00:50 από DJL

» Νέο άλμπουμ από τους Kreator - Gods Of Violence. Δείτε το Official Video
Κυρ 04 Δεκ 2016, 15:54 από DJL

» Maggot Brain-Funkadelic (Maggot Brain-1971)
Σαβ 03 Δεκ 2016, 22:41 από sissy

» Η «μεγάλη εικόνα» 6 εξωφύλλων κλασικών δίσκων
Πεμ 01 Δεκ 2016, 21:14 από DJL

» Vinyl is Back: Αναλυτικά το πρόγραμμα της μεγαλύτερης γιορτής των δίσκων βινυλίου!
Τρι 29 Νοε 2016, 12:44 από DJL

» MADE IN GREECE
Τρι 29 Νοε 2016, 01:10 από DJL

» Παύλος Σιδηρόπουλος & Οι Απροσάρμοστοι - Συνέντευξη του στο Ποπ & Ροκ τον Σεπτ. του 1982
Σαβ 26 Νοε 2016, 13:01 από DJL

» Μοτοσυκλετες ΚΑΙ φιλοι vol 2 - ΠΑΡΤΥ ΡΕΦΕΝΕ Το Σάββατο στις 26 Νοεμβρίου
Παρ 25 Νοε 2016, 11:24 από DJL

» Ο Τζίμης Πανούσης στο Can Can
Τρι 22 Νοε 2016, 21:05 από cronoschelsea

» Τάκης Ανδρούτσος - Η κιθάρα των Πελόμα Μποκιού
Κυρ 20 Νοε 2016, 12:19 από DJL

» Η ΓΙΟΡΤΗ-GOIN' THROUGH
Πεμ 17 Νοε 2016, 12:16 από sissy

» Ο PAT TRAVERS ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τετ 16 Νοε 2016, 22:33 από DJL

» Οι MAIDENANCE (Iron Maiden tribute band) το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου στο Remedy Live Club
Τετ 16 Νοε 2016, 22:04 από DJL

»  9ο Vinyl is Back - Το πρόγραμμα
Τετ 16 Νοε 2016, 21:36 από DJL

»  Α.Λ.Μ.Α. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στην πίστα της Μεγαλόπολης την Κυριακή 13 Νοεμβρίου
Τετ 16 Νοε 2016, 07:53 από sissy

» MC5 - Kick Out the Jams
Τετ 16 Νοε 2016, 07:52 από sissy

» Ονειρευτήκατε ποτέ να ξεφύγετε απ’ όλους και απ’ όλα, σε ένα μικρό μοναχικό σπιτάκι στο δάσος;
Σαβ 05 Νοε 2016, 19:10 από Έντια

» Οι λόγοι που το “Paranoid” των Black Sabbath είναι η πεμπτουσία της Heavy Metal
Παρ 04 Νοε 2016, 11:44 από DJL

» Τα Στέκια - Ροκ εντ ρολ, η εισβολή
Παρ 04 Νοε 2016, 11:13 από DJL

» ΑΝΤΙ- Η Κασέτα με την τσίχλα, 1985.
Κυρ 30 Οκτ 2016, 15:55 από Κωστας Βυζαντινος

» Σαν σήμερα: Σκάει σαν κεραυνός το ‘Ace Of Spades’ των Motörhead!
Παρ 28 Οκτ 2016, 00:13 από DJL

» Σκέψεις, Αύγουστος 2016
Τρι 25 Οκτ 2016, 18:14 από Τζίνα

» Οι 10 ατάκες που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πεις σ' ένα DJ!
Τετ 19 Οκτ 2016, 15:07 από DJL

» Το νέο βίντεο κλίπ του Moby είναι ένα καρτούν-αριστούργημα που όλοι πρέπει να δουν
Τρι 18 Οκτ 2016, 21:23 από sissy

» 10 Λόγοι για τους οποίους οι IRON MAIDEN είναι η καλύτερη heavy metal μπάντα όλων των εποχών
Σαβ 15 Οκτ 2016, 10:58 από sissy

» Εορταστικό Vinyl Is Back στο «Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου» (Γ’ Σεπτεμβρίου & Ιουλιανού) το τριήμερο: Παρασκευή 9, Σάββατο 10 και Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016, με ελεύθερη είσοδο!
Παρ 14 Οκτ 2016, 18:22 από DJL

» Γιατί ο τάφος του Jim Morrison έχει Ελληνική επιγραφή;
Παρ 14 Οκτ 2016, 09:00 από sissy

Παρόντες χρήστες
8 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 8 επισκέπτες :: 1 μηχανή αναζήτησης

Κανένας

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 117, στις Παρ 02 Ιαν 2015, 20:08
Πιο αναγνωσμένα θέματα
ΙΝΔΙΑΝΟΙ.......
ΣΤΑΜΠΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΑΣ
Η Θρυλική Route 66
Up The Irons Party
Καλημέρα!... με αναμνήσεις...
Progressive Metal
Φιλίες
ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΑΣ???
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ UP THE IRONS 10-11-2013
Η 2η RAINBOW πέρασα απ έξω σήμερα και τράβηξα κάποιο βιντεάκι και μερικές φωτό.... έτσι για να αναπολήσουμε παλιές καλές στιγμές...

Μοιραστείτε | 
 

 Παύλος Σιδηρόπουλος & Οι Απροσάρμοστοι - Συνέντευξη του στο Ποπ & Ροκ τον Σεπτ. του 1982

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
DJL
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1280
Ημερομηνία εγγραφής : 18/09/2013

ΔημοσίευσηΘέμα: Παύλος Σιδηρόπουλος & Οι Απροσάρμοστοι - Συνέντευξη του στο Ποπ & Ροκ τον Σεπτ. του 1982    Σαβ 26 Νοε 2016, 13:01


 

'Ερ.: Καινούργια δουλειά ε;
 
Σιδηρόπουλος: ' Ε. ναι! Καιρός δεν ήταν;  
 
—'Έμαθα ότι την παραγωγή την έκανε ο Ταμπόσης. Πώς τα πήγατε;
 
Σ.: Κοίτα να δεις, ο Ταμπόσης. αφενός μεν είναι μουσικός, αφετέρου έχει και μια πείρα πού είναι πολύ χρήσιμη. Περισσότερο από όλα όμως, μετράει ή ευαισθησία του. Ήταν, για μένα, μια εγγύηση πίσω απ'τα κουμπιά. Είναι straίght τύπος. αλλά εγώ αυτό χρειαζόμουνα. 'Αφού να σκεφτείς, την παραγωγή ήθελε να την κάνει ο Πουλικάκος. Θα γινότανε τής πουτάνας... Δεν θα βγάζαμε άκρη... Στην ηχογράφηση με τον Ταμπόση, πήγανε όλα καλά.' Εγώ έβαζα το feelίng και αυτός την ορθότητα, και καταφέραμε να φτιάξουμε τα κομμάτια έτσι όπως πρέπει. Σε δυο-τρία κομμάτια πετύχαμε μια ζωντανή ατμόσφαιρα πού στο «φλου». την είχα πετύχει μόνο μια φορά. Στο «Στην Κ»  πού το Θεωρώ και το καλύτερο κομμάτι, αλλά πέρασε απαρατήρητο.
 
—'Επειδή έχεις καιρό να παρουσιάσεις δουλειά και επειδή έχεις μερικά χρονάκια στο χώρο αυτό, πιστεύεις ότι μπορείς να είσαι άμεσος και αυθεντικός και ή μουσική σου ν αγγίζει και τη νεότερη μερίδα τού ακροατηρίου;
 
Σ.: Αυτό το πράγμα πια, δεν με απασχολεί, γιατί την έχω μάθει την κατάσταση στην Ελλάδα. Είναι Θέμα καλών και κακών στιγμών τής προσωπικής μου ζωής. Όλα αυτά τά χρόνια έχω μάθει να παλεύω με τον εαυτό μου και να βγάζω αυτό πού 'Εγώ θέλω να βγάλω. γι'αυτό σου λέω ότι είναι ανάλογο με τις καλές και τις κακές στιγμές σου.
 
— Μέσα στα χρόνια αυτά ή ζωή σου είχε πολλές διακυμάνσεις.
 
Σ.: Ναι, όπως όλα τα πράγματα στη ζωή. 'Υπάρχει και το hίgh και το σώου. 'Έχω περάσει ups πού δεν ανταλλάσσονται με τίποτα, αλλά έχω περάσει και φρικαλέα down. Γιατί, νομίζεις ότι όλες οι κοινωνικές μερίδες, δεν περνάνε μια τέτοια κατάσταση. ' 0 καθένας μας έχει ένα προσωπικό blues, αυτό είναι σίγουρο.
 
—'Ας το ειδικεύσουμε στο θέμα τού μουσικού...
 
Σ.: Σε σχέσεις με άλλες καταστάσεις; στις σύγχρονες κοινωνίες, για έναν άνθρωπο σαν κι εμένα για παράδειγμα, υπάρχει μια θέση πού να μπορώ να υπάρχω και να κινηθώ άνετα. Στην 'Ελλάδα τα πράγματα είναι άγρια. Όχι βίαια, αλλά παρανοϊκά!
 
—  Αν αποφασίσεις να εισχωρήσεις σε καυτά Θέματα πού μας απασχολούν όλους, δεν Θα μπορέσεις να βγάλεις πάνω την κατάσταση αυτή, είναι δύσκολο...
 
Σ.: Δεν σε αφήνουνε...
 
— Δεν έχεις περιθώρια....
 
Σ.: Και ο τρόπος πού σε κυνηγάνε είναι παράξενος Δεν είναι face το face, αλλά ξέρεις από πού στην έχουν στημένη και σε περιμένουν. Δεν ξέρεις όμως με ποιόν τρόπο, γιατί κάπου έχουν και το φιλικό κάπου και το προκλητικό, κάπου και την κατανόηση πού είναι όπλα παράξενα. Έξω τα πράγματα είναι πιο απότομα, δηλαδή ξέρεις ποιος δε σε γουστάρει, και αυτό ίσως να είναι πιο καλό. Γι' αυτό και στην 'Ελλάδα συναντάμε το φαινόμενο πού ο μπάτσος με τον παράνομο, έχουν μια παράξενη σχέση, πού δεν την συναντάς πουθενά αλλού. Αυτή τη σχέση την περιγράφω και σε ένα τραγούδι πού Θα υπάρχει στον καινούργιο δίσκο.
 
— Πάντως, Παύλο, κάνεις αρκετές λανθασμένες κινήσεις πού επηρεάζουν την καριέρα σου και τη δουλειά σου.
 
Σ-: Δηλαδή;
 
— Δηλαδή μασάς εύκολα και μπλέκεις σε λάθος καταστάσεις και απ'την άλλη μεριά σκας σαν, και καλά, ο πρώτος, θεωρώ αρετή ακόμα και τον ναρκισσισμό, αλλά θα πρέπει να υπάρχει σε σωστές αναλογίες.
 
Σ.: Κοίταξε να δεις, όλο αυτό είναι φλιπαρίσματα. Κάθε άνθρωπος περνάει διάφορα και όσο πιο ήρεμη ζωή κάνει τόσο πιο ήρεμα πράγματα Θα τού συμβαίνουν. 'Όλα αυτά πού μου λες δεν είναι καθόλου ήρεμα και απλά πράγματα. Όταν χώνεσαι με το κεφάλι σε διάφορα πράγματα, δε ξέρεις πού Θα σε βγάλουν αυτά, αλλά δεν μπορείς να κάνεις και πίσω. Στο δρόμο βέβαια κάπου καταλαβαίνεις και την κοπανάς, γιατί και ο Μαρκόπουλος, τι νομίζεις ότι ήτανε;
 
— Φλιπάρισμα ήτανε;
 
Σ.: Έμ τι ήτανε; Λειτούργησα όπως ήταν και αυτοί. Αυτό είναι το φλιπάρισμα πού σου λέω, γιατί αν ήμουνα ήρεμος και είχα συνείδηση του τι κάνω, δεν θα έκανα τέτοια πράγματα. Είχα μπει, όμως, για το καλά σε αυτό το λούκι και προσπάθησα να γίνω σαν κι αυτούς, και το αποτέλεσμα ήταν να μου σπάσουν τελείως τα νεύρα και να σαλτάρω. Αυτή την κατάσταση, όμως, τη ζούσα. Ήταν πού μόλις είχε τσακίσει ή ροκ κατάσταση στην Ελλάδα, οι περισσότεροι μουσικοί την είχαν κάνει από εδώ κι από εκεί, και οι υπόλοιποι καθόμαστε και κλαίγαμε τη μοίρα μας, και εγώ πάνω στην τρέλα μου πάω στο εργοστάσιο του γέρου μου. Πάνω εκεί έσκασε ο Μαρκόπουλος και εγώ επειδή είχα φλιπάρει και την είχα δει έτσι, μπήκα με το κεφάλι μέσα. Έτσι ένιωθα τότε και έτσι λειτουργούσα. Το μόνο καλό ήταν ότι την εποχή εκείνη σκάντζαρα και το στρατιωτικό και όλη αυτή τη φάση με βοήθησε ή ιστορία με τον Μαρκόπουλο.
 
—Το Θέμα είναι ότι κάνεις πράγματα πού γρήγορα μετανιώνεις γι αυτά.
 
Σ.: Ε. Ε. Ε. ναι! -Έρχεται κάποια στιγμή που ή θα συνεχίσεις ή θα πέσεις σε ατονία ή θα σε κλείσουν. Είναι έτσι ή κοινωνία πού θα πρέπει ή να μπεις σε ένα κανάλι και να μαραζώσεις από τη ρουτίνα ή αν θελήσεις να μπεις και σε άλλο κανάλι θα πάθεις όλα αυτά πού σου λέω τώρα. Στο λέω έτσι τώρα πού τα βλέπω απέξω τα πράγματα, γιατί εκείνο τον καιρό τα ζούσα και δεν μπορούσα να τα δω πώς ακριβώς έχουν. Αυτή είναι και ή φλίπα τής Ελλάδας.. Η φλίπα της Αθήνας... Πού αν δεν τη ζήσεις, τι θα κάνεις; Ξέρεις πόσους φίλους έχω, πού δουλεύουν χρόνια στα σκυλάδικα και δεν μπορώ να τούς κατηγορήσω; ' Αφού τούς ξέρω τούς ανθρώπους, δεν μιλάμε τώρα για κανένα τσόλι, μιλάμε για άνθρωπο πού τον ξέρεις και πού είναι εντάξει. Και όμως, δουλεύει σε σκυλάδικα και έχει γίνει στομαχικός, έχει γίνει χαλκοπράσινος, τού έχουν πέσει τα μαλλιά...
 
— Και υποφέρει... 
 
Σ.: Αν υποφέρει λέει... Τους έχω ζήσει σε σκοτεινά δωμάτια, πού βρισκόμαστε και το ξαναλέμε. Τι να κάνει όμως;
 
—Όχι μόνο δεν υπάρχουν περιθώρια για επιτυχία, αλλά ούτε καν για επιβίωση
 
Σ.: Δεν μιλάμε για επιτυχία. μιλάμε για επιβίωση. Να έχεις το φαγητό σου, το νοίκι σου, το τηλέφωνό. σου. Απλά πράγματα.
 
— Το μόνο καλό πού έχει αυτή ή κατάσταση είναι το ότι, επειδή είσαι αναγκασμένος να ζεις στο περιθώριο, βγάζεις υλικό από αυτή την κατάσταση. Και σήμερα το άδικο αυτό είναι όλο και πιο σπάνιο.
 
Σ.: Ναι γιατί τώρα στην Αγγλία ας πούμε, το ροκ εντ ρολ στηρίζει την οικονομία και δεν έχει καμία σχέση με Revolution.  Η κατάσταση στην Ελλάδα αυτόν τον καιρό αλλά και παλιότερα, μπορούμε να πούμε ότι είναι αυθεντική ροκ εντ ρολ. Και αισθάνεσαι μονίμως ακάλυπτος...
 
— Και εκεί έρχεται η φλιπα...
 
Σ.: 'Ακριβώς! Και εκεί που δεν ξέρεις τι να κάνεις για να σωθείς. Η θα πέσεις ή θα σε κλείσουνε, ή Θα κοιτάξεις να κάνεις οτιδήποτε για να σωθείς. Το Θέμα είναι να μην κουραστείς πάνω σε αυτό το νταραβέρι, γιατί νταραβέρι εiναι το ροκ εντ ρολ στην Ελλάδα. 'Αλλά και αυτοί πού κουράζονται, δεν είναι χρόνια στην κατάσταση, δεν μπορείς να τούς πεις τίποτα.
 
—Το θέμα είναι, αν αυτοί που καταφέρνουν και μένουν πολλά χρόνια στο προσκήνιο, μπορούν να αντιπροσωπεύσουν το καινούργιο κοινό, πού τυγχάνει να είναι και μια καινούργια γενιά με διαφορετικά βιώματα, διαφορετικές απόψεις και διαφορετικούς προσανατολισμούς.
 
Σ.: Το κακό είναι ότι ή δικιά μας γενιά έβγαλε μόνο μουσικούς. Το κοινό εξαφανίστηκε. Εγώ, πια, δεν γουστάρω το κοινό πού αποτελείται δύο άτομα τής ηλικίας μου, γιατί αυτοί είναι ξοφλημένοι. Προτιμάω τούς 20χρονους και τούς 17χρονους, γιατί αυτοί είναι πού έχουν ζωή μέσα τους και μπορούν να είναι ροκ έντ ρολ.
 
— Κατά πόσο όμως, μπορείς να έχεις επαφή μαζί τους, να μιλάς τη γλώσσα πού καταλαβαίνουν και να εντοπίζεις το προβλήματα πού τούς απασχολούν;
 
Σ.: Οπωσδήποτε, εγώ πια δεν κάνω παρέα με 30χρονους.
 
—Ναι αλλά δεν παίζεις και video games
 
Σ: Δεν τα γουστάρω. Πάω όμως εκεί, πίνω κανένα καφέ, παίζω κανένα μπιλιάρδο και, εντάξει, βλέπω πώς έχει ή φάση.
 
— Γράφοντας, όμως, τραγούδια σαν το 'Η ώρα τού stuff' δεν μπορείς να μιλήσεις στους 17χρονους.
 
Σ.: Γιατί;
 
— Γιατί δε νομίζω ότι υπάρχουνε 17χρονα πρεζάκια.
 
Σ.: Μπα, μη το λες αυτό! Έχω ζήσει πολλά, έχω δει πολλά και έχω πάθει ζημιά. Γι' αυτό σου λέω μη το λες αυτό. Οι 17χρονοι σήμερα μπορεί να μην είναι άρρωστοι, αλλά την ξέρουν την πρέζα.
 
— Αυτό πώς το εξηγείς;
 
Σ.: Κοίταξε να δεις. Όσες περισσότερες αλτερνατίβες έχεις, τόσο καλύτερα είναι. Όταν δεν έχεις αλτερνατίβες με τον άλφα ή βήτα τρόπο πρέπει να γεμίσεις κεφάλι. Και δεν εννοώ να μαστουρώσεις αλλά δεν είναι μόνο έφαγα και γέμισα στομάχι, αλλά πρέπει να γεμίσεις και κεφάλι. ' Εμείς οι ανατολίτες το έχουμε περισσότερο ανάγκη αυτό και καλύτερα να ψάξουμε να βρούμε τι κοινωνικό όγκο σέρνουμε, παρά να περιοριζόμαστε στις ανατολίτικες μουσικές μας ρίζες. Λοιπόν, για μένα ή βάση είναι αυτή, ότι ο ανατολίτης έχει ανάγκη να γεμίσει κεφάλι και από τη στιγμή πού τον πιέζεις και τον ψοφάς στο τσιμέντο, αυτός θα βρει διέξοδο. 'Αντί λοιπόν να κυνηγάνε και να κόβουν κεφάλια στα πρεζάκια, ας κοιτάξουν κάπου αλλού να βρουν τις ρίζες. Ο πρεζάκιας είναι άρρωστος και με τις φυλακίσεις δεν γιατρεύεται. Θα πρέπει, λοιπόν, για να εντοπίσουμε το πρόβλημα, αυτό πού λέγεται υπουργείο Πολιτισμού να ασχοληθεί με το θέμα. Εξάλλου  σε ένα σωστό κράτος τα μόνα υπουργεία πού θα πρέπει να δουλεύουν, είναι το υπουργείο πολιτισμού και το υπουργείο οικονομικών. Το υπουργείο πολιτισμού έχει να κάνει με το •γεμίζω κεφάλι•, κατά τη λαϊκή έκφραση, πού είναι ή ρίζα του ανατολίτη και πού δεν μπορείς εσύ να την τσακiσεις για να τον περάσεις όπως Θέλεις, γιατί θα γίνουν χοντράδες. 'Ο Έλληνας Θέλει να γεμίσει κεφάλι, πώς να το κάνουμε, και όλα τα άλλα πού πάνε να μας επιβάλλουν είναι Αμερικάνικες καταστάσεις. Γι' αυτό αυξάνεται ή εγκληματικότητα, τα πρεζάκια και γενικά τα φαινόμενα πού συναντάμε στις δυτικές κοινωνίες.
 
— Και πού είναι περισσότερο φανερό στις νεότερες γενιές.
 
Σ.: Μα φυσικά ο νέος σήμερα έχει καφετέρια, vίdeo games, γειτονιά μηδέν και όλα αυτά είναι mίnd games πού ή ενεργητικότητα του δεν μπορεί να διοχετευτεί. Την ενέργεια τι θα την κάνει; Δηλαδή θα αρχίσει να τρώει τα χέρια του; Θα πλακωθεί με κανέναν, Θα κάνει επεισόδια στα γήπεδα, Θα κλέβει ότι βρει, θα σκοτώσει κανέναν. Δεν γίνεται αλλιώς. Αφού δεν μπορεί να γεμίσει κεφάλι και να την βρει.
 
— Το ροκ έντ ρολ είναι μια λύση...
 
Σ.: Το ροκ έντ ρολ είναι ή καλύτερη λύση. Γι' αυτό βλέπεις όλους τούς νέους να συ συσπειρώνονται γύρω νου. Αφού δεν υπάρχει άλλη μουσική πού να μπορεί να τούς μιλήσει. Αυτά τα καταλάβανε ακόμα κι οι λαϊκοί, και βλέπεις τώρα τον κάθε Μικρούτσικο να βγαίνει και να λέει ότι κάνει μουσική με στοιχεία ροκ. Πού είναι όμως τα ροκ στοιχεία; Αφού ο άνθρωπος δεν καταλαβαίνει και δεν ξέρει από ροκ. Για να κάνεις ροκ πρέπει να έχεις ψυχή και να είσαι εσύ ο ίδιος ροκ.
 
— Το πιο βασικό, Παύλο, είναι να μην το παίζεις. Να είσαι αυθεντικός.
 
Σ.: Κοίταξε να δεις. Μερικές φορές είσαι εντάξει, γουστάρεις και είσαι αυθεντικός και όλοι το βλέπουν αυτό. Άλλες φορές δεν έχεις κέφι καθόλου και άλλες φορές, πάλι, το παίζεις και έρχεται κόσμος πού το τρώει, πού γουστάρει ρε παιδί μου. Μάκη, υπάρχει κόσμος πού ενοχλείται αν είσαι αυθεντικός και γουστάρει όταν το παίζεις, τι να κάνεις; ο καλλιτέχνης πρέπει να το παίζει μερικές φορές, γιατί έτσι είναι οι show bussines. Από κει και πέρα εξαρτάται από το κοινό σου και από τα vίbes πού θα σου δώσουν. Αν το κοινό είναι εντάξει, ό καλλιτέχνης σίγουρα θα είναι πιο εντάξει.

http://www.apotis4stis5.com/
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.rockradiodjl.com
 
Παύλος Σιδηρόπουλος & Οι Απροσάρμοστοι - Συνέντευξη του στο Ποπ & Ροκ τον Σεπτ. του 1982
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
UP THE IRONS :: ROCK HISTORY-
Μετάβαση σε: