UP THE IRONS, THE BEST ROCK AND HEAVY METAL WEB RADIO,
 
ΦόρουμΕγγραφήΣύνδεση
**


Winamp, iTunesWindows Media PlayerReal PlayerQuickTimeWeb ProxyUP THE IRONS**SIMPLY THE BEST***SIMPLY THE FIRST
Loading ...
******
UP THE IRONS COUNTER
Loading ...
RECENT TRACKS
Loading ...
Πρόσφατα Θέματα
»  Iron Maiden - Trought the years (2016)
Δευ 03 Απρ 2017, 19:47 από cronoschelsea

» Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ UP THE IRONS 10-11-2013
Δευ 03 Απρ 2017, 19:44 από cronoschelsea

» Τα ροκ ημερολόγια - Ιστορική επανέκδοση
Δευ 03 Απρ 2017, 19:39 από cronoschelsea

» GALLAGHER & LYLE
Παρ 24 Μαρ 2017, 06:22 από uxk6000

» Η 10η Γιορτή του Βινυλίου και της Μουσικής Vinyl is Back - Εκεί που συμβαίνει! 17, 18, 19 Μαρτίου 2017 στο «Μουσείο Αυτοκινήτου»
Τρι 14 Μαρ 2017, 12:39 από DJL

» 10 VINYL IS BACK – ΤΟ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Τρι 14 Μαρ 2017, 12:27 από sissy

» Οι Dropkick Murphys ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Τρι 14 Φεβ 2017, 19:58 από Τζίνα

» Το αντίο των θρυλικών Black Sabbath
Τρι 07 Φεβ 2017, 10:47 από DJL

» Vinyl is Back 17-19 Μαρτίου 2017 Γιορτή του Βινυλίου και της Μουσικής
Σαβ 21 Ιαν 2017, 00:18 από DJL

» 10 εμβληματικές μασκότ metal συγκροτημάτων και η ιστορία τους
Πεμ 19 Ιαν 2017, 23:03 από DJL

» Απίστευτη διασκευή στο “Ήτανε Μια Φορά” του Ξυλούρη από Μάριο Λούπαση- Μάνο Παπαδάκη, με αναφορές σε Iron Maiden & Deep Purple!
Τετ 18 Ιαν 2017, 18:12 από DJL

» Kansas ~ Dust in the Wind
Παρ 13 Ιαν 2017, 18:15 από DJL

» Γιάννης Δρόλαπας - Δεν «πρόδωσε» ποτέ την ροκ για τα φράγκα
Τρι 10 Ιαν 2017, 08:31 από DJL

» Όταν οι Motörhead έπαιξαν για πρώτη φορά στην Αθήνα, τον Μάρτιο του 1988
Παρ 30 Δεκ 2016, 13:39 από DJL

» ROCK Ρεβεγιόν 2017 - 31 Δεκεμβρίου στο THESIS ROCK CAFE
Τρι 27 Δεκ 2016, 14:55 από DJL

» Maidenance live at Lazy Club – 30/12/2016
Σαβ 24 Δεκ 2016, 19:02 από DJL

» 2016 - Ο μουσικός απολογισμός της χρονιάς!
Σαβ 24 Δεκ 2016, 16:03 από DJL

» Σαν σήμερα ειπώθηκε για πρώτη φορά η ωραιότερη «Χριστουγεννιάτικη Ιστορία»
Τρι 20 Δεκ 2016, 22:57 από DJL

» Είδαμε «Mouniall» με τον Τζίμη Πανούση στο Can Can
Δευ 19 Δεκ 2016, 23:01 από DJL

» Η αληθινή ιστορία του Magic Bus, που τραγούδησαν οι Τρύπες.
Δευ 19 Δεκ 2016, 22:49 από sissy

» Το παζάρι Δίσκων του An Club & AN Groundfloor (2 χώροι-1παζάρι) ΚΥΡIΑΚΗ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
Κυρ 18 Δεκ 2016, 03:33 από DJL

» Τι σημαίνει η λέξη «ζαβαρακατρανέμια» στο τραγούδι του Νίκου Ξυλούρη;
Κυρ 18 Δεκ 2016, 02:40 από DJL

»  VINYL IS BACK for good and is here to stay!!! Τριήμερο μουσικής και...βινυλίων!
Πεμ 15 Δεκ 2016, 11:31 από DJL

» Πλειστηριασμοί Δίσκων Vinyl is Back Δεκεμβρίου!
Τετ 07 Δεκ 2016, 00:50 από DJL

» Νέο άλμπουμ από τους Kreator - Gods Of Violence. Δείτε το Official Video
Κυρ 04 Δεκ 2016, 15:54 από DJL

» Maggot Brain-Funkadelic (Maggot Brain-1971)
Σαβ 03 Δεκ 2016, 22:41 από sissy

» Η «μεγάλη εικόνα» 6 εξωφύλλων κλασικών δίσκων
Πεμ 01 Δεκ 2016, 21:14 από DJL

» Vinyl is Back: Αναλυτικά το πρόγραμμα της μεγαλύτερης γιορτής των δίσκων βινυλίου!
Τρι 29 Νοε 2016, 12:44 από DJL

» MADE IN GREECE
Τρι 29 Νοε 2016, 01:10 από DJL

» Παύλος Σιδηρόπουλος & Οι Απροσάρμοστοι - Συνέντευξη του στο Ποπ & Ροκ τον Σεπτ. του 1982
Σαβ 26 Νοε 2016, 13:01 από DJL

» Μοτοσυκλετες ΚΑΙ φιλοι vol 2 - ΠΑΡΤΥ ΡΕΦΕΝΕ Το Σάββατο στις 26 Νοεμβρίου
Παρ 25 Νοε 2016, 11:24 από DJL

» Ο Τζίμης Πανούσης στο Can Can
Τρι 22 Νοε 2016, 21:05 από cronoschelsea

» Τάκης Ανδρούτσος - Η κιθάρα των Πελόμα Μποκιού
Κυρ 20 Νοε 2016, 12:19 από DJL

» Η ΓΙΟΡΤΗ-GOIN' THROUGH
Πεμ 17 Νοε 2016, 12:16 από sissy

» Ο PAT TRAVERS ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Τετ 16 Νοε 2016, 22:33 από DJL

» Οι MAIDENANCE (Iron Maiden tribute band) το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου στο Remedy Live Club
Τετ 16 Νοε 2016, 22:04 από DJL

»  9ο Vinyl is Back - Το πρόγραμμα
Τετ 16 Νοε 2016, 21:36 από DJL

»  Α.Λ.Μ.Α. ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ - Αγώνας Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στην πίστα της Μεγαλόπολης την Κυριακή 13 Νοεμβρίου
Τετ 16 Νοε 2016, 07:53 από sissy

» MC5 - Kick Out the Jams
Τετ 16 Νοε 2016, 07:52 από sissy

» Ονειρευτήκατε ποτέ να ξεφύγετε απ’ όλους και απ’ όλα, σε ένα μικρό μοναχικό σπιτάκι στο δάσος;
Σαβ 05 Νοε 2016, 19:10 από Έντια

» Οι λόγοι που το “Paranoid” των Black Sabbath είναι η πεμπτουσία της Heavy Metal
Παρ 04 Νοε 2016, 11:44 από DJL

» Τα Στέκια - Ροκ εντ ρολ, η εισβολή
Παρ 04 Νοε 2016, 11:13 από DJL

» ΑΝΤΙ- Η Κασέτα με την τσίχλα, 1985.
Κυρ 30 Οκτ 2016, 15:55 από Κωστας Βυζαντινος

» Σαν σήμερα: Σκάει σαν κεραυνός το ‘Ace Of Spades’ των Motörhead!
Παρ 28 Οκτ 2016, 00:13 από DJL

» Σκέψεις, Αύγουστος 2016
Τρι 25 Οκτ 2016, 18:14 από Τζίνα

» Οι 10 ατάκες που ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να πεις σ' ένα DJ!
Τετ 19 Οκτ 2016, 15:07 από DJL

» Το νέο βίντεο κλίπ του Moby είναι ένα καρτούν-αριστούργημα που όλοι πρέπει να δουν
Τρι 18 Οκτ 2016, 21:23 από sissy

» 10 Λόγοι για τους οποίους οι IRON MAIDEN είναι η καλύτερη heavy metal μπάντα όλων των εποχών
Σαβ 15 Οκτ 2016, 10:58 από sissy

» Εορταστικό Vinyl Is Back στο «Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου» (Γ’ Σεπτεμβρίου & Ιουλιανού) το τριήμερο: Παρασκευή 9, Σάββατο 10 και Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2016, με ελεύθερη είσοδο!
Παρ 14 Οκτ 2016, 18:22 από DJL

» Γιατί ο τάφος του Jim Morrison έχει Ελληνική επιγραφή;
Παρ 14 Οκτ 2016, 09:00 από sissy

Παρόντες χρήστες
8 χρήστες είναι συνδεδεμένοι αυτήν την στιγμή:: 1 μέλος, 0 μη ορατοί και 7 επισκέπτες :: 2 μηχανές αναζήτησης

Doretta

Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 117, στις Παρ 02 Ιαν 2015, 20:08
Πιο αναγνωσμένα θέματα
ΙΝΔΙΑΝΟΙ.......
ΣΤΑΜΠΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΛΟΥΖΕΣ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ ΜΑΣ
Η Θρυλική Route 66
Up The Irons Party
Καλημέρα!... με αναμνήσεις...
Progressive Metal
Φιλίες
ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΣΑΣ???
Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ UP THE IRONS 10-11-2013
Η 2η RAINBOW πέρασα απ έξω σήμερα και τράβηξα κάποιο βιντεάκι και μερικές φωτό.... έτσι για να αναπολήσουμε παλιές καλές στιγμές...

Μοιραστείτε | 
 

 THE DORS 'L.A. Woman'.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
an-gi
Admin
avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 1099
Ημερομηνία εγγραφής : 18/09/2013
Τόπος : Rockland

ΔημοσίευσηΘέμα: THE DORS 'L.A. Woman'.   Τρι 30 Σεπ 2014, 06:02

 Η ηχογράφηση και η κυκλοφορία του 'L.A. Woman'.


Η ιστορία είναι πολλαπλά ειπωμένη και γνωστή. Το Νοέμβριο του 1971, οι Doors παρουσιάζουν live στον Paul Rothchild (ο οποίος μόλις είχε περάσει το σοκ της απώλειας της Janis!) τις πρώτες τους ιδέες για το νέο album του συγκροτήματος. Εμφανώς κορεσμένοι, και με τον Jim Morrison βυθισμένο στον αλκοολισμό, overweight και bearded, η απόδοσή τους είναι τουλάχιστον μέτρια, αναγκάζοντας τον Rothchild να τους εγκαταλείψει. Κατά την αγγλική έκφραση, αυτό ήταν ένα "kick in the butt' για το συγκρότημα, που αποφασίζει να συνεχίσει τις ηχογραφήσεις με τον μηχανικό ήχου Bruce Botnick, και να κάνει μία στροφή "back to basics". Θα χρησιμοποιήσουν ως studio ηχογραφήσεων το μικρό rehearsal office τους, και θα επιστρέψουν σε παλιότερες συνθέσεις τους τις οποίες θα ξαναδουλέψουν. Most importantly, θα επιλέξουν μία καθαρά blues μουσική κατεύθυνση.

Η στενότητα του χώρου, αλλά και η (πρόσκαιρη) sober κατάσταση στην οποία βρέθηκε ο Morrison, οδηγούν το συγκρότημα σε ένα όργιο (για τα δικά τους μέτρα) παραγωγικότητας. Μέχρι το Δεκέμβριο, το album ήταν σχεδόν έτοιμο, αν και θα κυκλοφορούσε τελικά τον Απρίλιο του 1971.

Είναι συνηθισμένο και φυσιολογικό φαινόμενο η ταυτοποίηση των εννοιών 'Doors' και 'Morrison'. Είναι και εντελώς άδικο όμως, μιας και οι "υπόλοιποι" Doors δεν υπήρξαν ποτέ απλά μία backing band για τον Morrison. Οι Doors ήταν ένα πραγματικό συγκρότημα, στο οποίο η σημασία των Manzarek, Krieger, και Densmore, ήταν ισότιμη με αυτή του Morrison. Μόνοι τους δε θα μπορούσαν ποτέ να είναι οι Doors (απέτυχαν χαρακτηριστικά όταν το προσπάθησαν), αλλά ούτε και χωρίς αυτούς θα μπορούσε ποτέ να υπάρξει το συγκρότημα. Η απόδειξη βρίσκεται μέσα στα κομμάτια του 'L.A. Woman'.

Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, η διαδικασία των ηχογραφήσεων έφερε το συγκρότημα πίσω στην "καλή", αρχική τους κατάσταση. Έτσι αν και ουσιαστικά (όπως θα αποδεικνυόταν σε λίγο καιρό) ήταν ένα συγκρότημα "υπό διάλυση" λόγω της κατάστασης του Morrison, στο 'L.A. Woman' ακούγονται ως ένα σύνολο πιο "δεμένο" από ποτέ. Καλύτερο παράδειγμα από το εισαγωγικό κομμάτι του album 'The Changeling' δεν υπάρχει! Βασισμένο πάνω σε ένα απλό funk beat, γύρω από το οποίο "στριφογυρίζουν" τα synths του Manzarek, τα φωνητικά του Morrison, και οι κιθαριστικές πινελιές του Krieger, το 'The Changeling' είναι ένα μικρό διαμάντι, με εσωτερική δύναμη πολύ μεγαλύτερη από όσο επιτρέπει να φανεί η πρώτη του ακρόαση! Είναι εμφανές ότι ο Morrison δε διαθέτει το εύρος της φωνής που είχε μερικά χρόνια πριν. Έχει όμως μία παράξενη ωριμότητα η φωνή του, όταν απευθύνεται στον εαυτό του  ... "I need change" ... αν και 27 χρονών μόνο, μοιάζει σαν τη σίγουρη φωνή ενός 40χρονου που μόλις έχει αποτοξινωθεί από κάθε είδους καταχρήσεις ... not to be ...

Ακολουθεί ένα από τα πιο γνωστά hits του album, αλλά και των Doors γενικότερα, το κλασικό 'Love Her Madly', σύνθεση του Krieger. 'Ίσως είναι και το μοναδικό throwback κομμάτι του album, μιας και η υφέρπουσα ανάλαφρη ατμόσφαιρά του έχει πλέον εγκαταλειφθεί και από το ίδιο το συγκρότημα, αλλά και από τον υπόλοιπο κόσμο. Το riff της εισαγωγής, αλλά και πολλά άλλα μέρη του κομματιού έχουν αποτελέσει τη βασική επιρροή ενός ολόκληρου βρετανικού pop ρεύματος, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα τους Stranglers. Notably, έχει ειπωθεί ότι το κομμάτι αυτό δεν άρεσε καθόλου στον Morrison, και ότι ο ίδιος ο Krieger δεν το ήθελε για πρώτο single του album!

Η ουσιαστική έναρξη του album έρχεται με το 'Been Down So Long'! Αυτό, καθώς και τα επόμενα δύο κομμάτια του album ηχογραφήθηκαν κατά τη διάρκεια μίας special "blues day" που πραγματοποιήθηκε στο studio τις πρώτες μέρες του Δεκέμβρη του 1970. Η τραχιά (πια!) φωνή του Morrison δένει εκπληκτικά με τις "lazy" νότιες κλίμακες, και αποτυπώνει με μοναδικό και ανεπανάληπτο τρόπο το βαθύ σκοτάδι της ψυχής του τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Αυτοί ΔΕΝ είναι οι Doors που όλοι πιστεύουν ότι γνωρίζουν σήμερα από 5-6 hits ... αυτοί είναι οι stripped-down Doors ... to the bone! Μία παρέα εκπληκτικά ταλαντούχων μουσικών που ηχογραφεί live στο studio (όλος ο δίσκος είναι ηχογραφημένος live!) τον συλλογικό "πόνο" της, χωρίς δεύτερες σκέψεις ... that's the blues isn't it? Αυτοί είναι και οι Doors που (όπως λέγεται) ήθελε και ο Morrison ... όχι οι rock stars ... αλλά οι blues ποιητές! Το 'Car Hiss By My Window' ρίχνει ακόμα περισσότερο τους τόνους και τους blues ρυθμούς σε σχεδόν υπνωτικές ταχύτητες. Είναι σαν ολόκληρο το συγκρότημα να έχει βυθιστεί σε μία blues νιρβάνα, την οποία διακόπτουν μόνο μερικά νωχελικά solos του Krieger, καθώς και η φωνητική μίμηση του blues guitar solo από το Morrison στο τέλος του κομματιού! ... υπάρχει άραγε έξοδος; ...

Υπάρχει ... και τι έξοδος! Το ομώνυμο του album, σχεδόν 8λεπτο επικό κομμάτι, που κλείνει την πρώτη πλευρά, αποτελεί σίγουρα ένα από τα μεγαλύτερα κομμάτια στην ιστορία της rock μουσικής! Η περιγραφή μίας βόλτας στο νυχτερινό L.A. (που θα μπορούσε να αποτελεί και τον ύμνο της πόλης!), μέσα από μία αχαλίνωτη ρυθμική γιορτή, στην οποία τα φωνητικά του Morrison είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής, λόγω του ότι ο τρόπος με τον οποίο είναι κατασκευασμένη η ακολουθία τους κάνει σχεδόν αδύνατη τη live εκτέλεσή τους! Δεν χρειάζεται υπερβολική ανάλυση όμως ένα τέτοιο κομμάτι ... το loop του θρυλικού αναγραμματισμού 'Mr. Mojo Rising' που καλύπτει τη "γέφυρα" στο μέσο του κομματιού αποτελεί από μόνο του μέρος της πολιτιστικής κληρονομιάς της rock μουσικής ... enough said ...

Η δεύτερη πλευρά του 'L.A. Woman' εκκινεί με το 'L' America', ένα από τα πιο "περίεργα" κομμάτια που έγραψε ποτέ το συγκρότημα. Το κομμάτι εξελίσσεται μέσα σε μία δηλητηριώδη, τοξική ατμόσφαιρα, η οποία διακόπτεται από δύο εντελώς "κόντρα", χαρούμενες, catchy γέφυρες! Το σύνολο ... εντελώς παρανοϊκό! Αντιεμπορικό μεν, μεγαλειώδες ως καλλιτεχνική δημιουργία δε! Περιγράφει τις (κάθε είδους) εμπειρίες του Jim Morrison από ένα ταξίδι "αναψυχής" στο Μεξικό (L'atin America!)  Ίσως ένα από τα πιο μεγάλα "άγνωστα" κομμάτια των Doors, και προσωπικά ένα από τα αγαπημένα μου!

Το 'Hyacinth House' είναι αντίθετα ένα "απλό", "γλυκό" κομμάτι, καθώς και ένα από τα πιο δημοφιλή κομμάτια του 'LA Woman'. Η κιθαριστική εισαγωγή φέρνει στο μυαλό πολλά πράγματα (Neil Young για παράδειγμα!), σταδιακά όμως τα synths του Manzarek αναλαμβάνουν τα ηνία, και η σύνθεση εξελίσσεται σε πολύ πιο κλασικά Doors μονοπάτια. "I need a brand new friend ..." τραγουδάει ένας ήρεμος Morrison, ενώ ο Krieger "πλέκει" μερικά ακόμα μικρά solos στο τέλος του κομματιού.

Το βασικό στίγμα του album όπως είπαμε είναι τα hard blues, και αυτά επανέρχονται με τη διασκευή στο 'Crawling King Snake' του John Lee Hooker! Η καταπληκτική εκτέλεση του κομματιού οφείλεται και στο γεγονός ότι το συγκρότημα το χρησιμοποιούσε στις live εμφανίσεις του αρκετό καιρό πριν το ηχογραφήσει! Το πιο κάτω clip είναι ιστορικό ... η τελευταία (γνωστή) live εμφάνιση on camera του Jim Morrison!

Προχωρώντας προς το τέλος της διαδρομής συναντάμε το 'The WASP (Texas Raider and the Back Beat)', ένα κομμάτι που θεωρείται από πολλούς το καλύτερο του album, ενώ λέγεται ότι ήταν και το πιο αγαπημένο του Morrison! Και αν σκεφτούμε το τι άλλα κομμάτια υπάρχουν σε αυτό το album ... this is quite a statement. Ένας blues "οδοστρωτήρας", στον οποίο ο Morrison χρησιμοποιεί αρκετά τα spoken word φωνητικά, δημιουργώντας ουσιαστικά το blues ισοδύναμο του 'The End'! Πολύ δυνατοί στίχοι, γραμμένοι το 1968, που περιγράφουν τις πρώτες, νεανικές, ραδιοφωνικές εμπειρίες του Jim Morrison με τη rock 'n' roll μουσική. Οι Doors χρησιμοποιούσαν το κομμάτι από τις πρώτες κιόλας τους συναυλίες το 1968 (ως εισαγωγή άλλων κομματιών), όπως μπορείτε να δείτε και στο πιο κάτω clip! Το τελευταίο ενεργητικό, δυναμικό κομμάτι των Doors, η τελευταία αναλαμπή του Morrison!

'Riders On The Storm' ... ένα κομμάτι - θρύλος, ένα ολόκληρο album μόνο του ... εμπνευσμένο από το κλασικό country track '(Ghost) Riders in the Sky' ... κάτι εντελώς διαφορετικό απ' ότι είχαν συνθέσει μέχρι τότε οι Doors ... με αρχικά "σκοτεινούς" στίχους που καταλήγουν στην΄"έκκληση" του Morrison (προς την Pamela;) "Girl you gotta love your man" ... οι τελευταίοι ηχογραφημένοι στίχοι του Morrison ... o (intended?) επικήδειός του ... το (ουσιαστικό) τέλος της ιστορίας ενός τεράστιου rock συγκροτήματος ...

Η προσπάθεια του συγκροτήματος να παίξει τα κομμάτια του 'L.A. Woman' live, "σκόνταψε" στην φυσική πια αδυναμία του Morrison, που κορυφώθηκε με την κατάρρευσή του επί σκηνής στις 12 του Δεκέμβρη στη Νέα Ορλεάνη. Ο Morrison είχε ήδη "πεθάνει" ψυχολογικά και σωματικά. Τυπικά πέθανε λίγους μήνες αργότερα στο Παρίσι, κάτω από συνθήκες που ποτέ δεν εξιχνιάστηκαν πλήρως, δημιουργώντας εκατοντάδες σχετικές θεωρίες συνωμοσίας! Η μόνη αλήθεια που σίγουρα γνωρίζουμε για την κατάρρευση της υγείας του φαίνεται στην πρωτη φωτογραφία ... Ήταν μόλις 27 χρονών ...
ΥΓ
Ίσως για αρκετό νεαρόκοσμο η σημασία όλων των παραπάνω να μην είναι τόσο εμφανής σήμερα. Η ένταξη των Doors στην "classic rock" κατηγορία, καθώς και η διαρκής επανάληψη συγκεκριμένων μόνο κομματιών της δισκογραφίας τους, οδήγησε φυσιολογικά και στην εξασθένηση της επιρροής τους ως νεανικά σύμβολα αντικομφορμισμού. Έχοντας όμως γνωρίσει από κοντά τη γενιά των 70s, σας βεβαιώνω ότι δε μπορείτε να φανταστείτε τη σημασία που είχε για αυτά τα (τότε) παιδιά κάθε στίχος, κάθε τραγούδι, κάθε παράσταση, κάθε "μυθική", αληθινή ή όχι ιστορία που ήταν συνδεμένη με το συγκρότημα. Στα massively conservative 70s (ειδικά στην Ελλάδα), οι Doors ήταν το μεγαλύτερο αντικομφορμιστικό totem, και ο Morrison ο θεός στον οποίο θυσίαζαν (πολλές φορές literally) τη ζωή τους.






Έχει επεξεργασθεί από τον/την an-gi στις Τρι 30 Σεπ 2014, 10:57, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://bucovo.blogspot.com/
sissy

avatar

Αριθμός μηνυμάτων : 114
Ημερομηνία εγγραφής : 19/09/2013
Ηλικία : 59
Τόπος : ΑΙΓΑΛΕΩ

ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: THE DORS 'L.A. Woman'.   Τρι 30 Σεπ 2014, 08:00

eyxaristoyme GOOD
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
THE DORS 'L.A. Woman'.
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
UP THE IRONS :: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΔΙΣΚΩΝ-
Μετάβαση σε: